ناشناس

دوست ندارم مادرشوهرم شب هایی که همسرم نیست خونه ام بیاید

سلام وقت بخیر همسر من ۲ شب در میون شیفت هست،شب هایی که نیست مادرشوهرم میاد پیش من و بچه ام.... از نظر روانشناسی ۲ شب در میون دیدن مادرشوهرم خوبه؟؟ دوست دارم بگم نیان دیگه،ولی میگم شاید ناراحت شه از طرفی ام نوزادم شب ها نمیخوابه میگم نکنه مادرشوهرم اذیت شه با زبون که چیزی نمیگه... دنبال بهانه میگردم که بگم به شوهرم تا به مادرش بگه نیاد الان ۳ ماهه وضع اینطوره خونشون نزدیکه... میخوام به شوهرم بگم که بگه سرماخوردم نیاد ازم میگیره...یه جور دروغ میشه ولی خب چاره چیه عروس قبلی که زایمان کرده بود،همش به ماها میگفت مادرخودش باید بیاد پیشش،درصورتی که مادرش شهرستانه...این حرفاش یادم میفته ،با خودم میگم حتما که دوس نداره خونه مام بیاد و مجبوریه و الکی خودشو راضی نشون میده...
چهارشنبه، 8 تير 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مهدیس حسینی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

دوست ندارم مادرشوهرم شب هایی که همسرم نیست خونه ام بیاید

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

سلام وقت بخیر
همسر من ۲ شب در میون شیفت هست،شب هایی که نیست مادرشوهرم میاد پیش من و بچه ام....
از نظر روانشناسی ۲ شب در میون دیدن مادرشوهرم خوبه؟؟
دوست دارم بگم نیان دیگه،ولی میگم شاید ناراحت شه
از طرفی ام نوزادم شب ها نمیخوابه میگم نکنه مادرشوهرم اذیت شه
با زبون که چیزی نمیگه...
دنبال بهانه میگردم که بگم به شوهرم تا به مادرش بگه نیاد
الان ۳ ماهه وضع اینطوره
خونشون نزدیکه...
میخوام به شوهرم بگم که بگه سرماخوردم نیاد ازم میگیره...یه جور دروغ میشه ولی خب چاره چیه
عروس قبلی که زایمان کرده بود،همش به ماها میگفت مادرخودش باید بیاد پیشش،درصورتی که مادرش شهرستانه...این حرفاش یادم میفته ،با خودم میگم حتما که دوس نداره خونه مام بیاد و مجبوریه و الکی خودشو راضی نشون میده...


مشاور: مهدیس حسینی

دوست گرامی سلام

 اینکه مادر شوهر شما لطف می کنند و در این شرایط با هزار مشکلاتی که هرکس ممکن است در زندگی خودش داشته باشد به منزل شما می آیند تا در نبود همسرتان در کنار شما باشند که خدای نکرده اتفاقی نیفتد یا اگر شرایطی پیش آمد که نیاز به کمک بود بتوانند به شما کمک کنند. اصلا درک نکردم که شما چرا از آمدن و حضور ایشان ناراحت هستید. آیا در نوع و سبک زندگی شما یا تربیت و نگهداری از فرزندتان دخالت می کنند که حضورشان برایتان سخت است؟
 

 در عین حال قطعاً اگر برایشان سخت بود خودشان به طور مستقیم از آمدن به منزل شما سر باز می زدند اما اگر بازهم تصور می کنید که آمدن ایشان مخل آسایش و آرامش شماست خیلی محترمانه و مودبانه میتوانید بگویید که مامان جان ممنون از اینکه تاکنون زحمت کشیده اید و شب هایی که همسرم نبود به منزل ما می آمدید تا من تنها نباشم بعد از این نیاز نیست خودتان را به زحمت بیندازید من خودم سعی می کنم که بتوانم از پس مشکلات خودم بر بیایم.  فرزندم رفته رفته بزرگتر شده و من هم میتوانم به تنهایی در غیاب همسرم از کودکم مراقبت کنم نیاز نیست که شما بیش از این خودتان را به زحمت بیاندازید.
 

دروغ گفتن اصلاً هیچ توجیهی ندارد، با همسرتان مستقیم صحبت کنید و بگویید با توجه به شرایط شغلی ایشان شما کم کم باید یاد بگیرید که روی پای خود بایستید و می خواهید در نبود همسرتان خودتان در منزل تنها باشید و نیازی به آمدن مادرش نیست، هر چند که فکر می‌کنم حضور مادرشوهرتان ضرری که نداشت هیچ بلکه  حتی می توانستند در نگهداری از فرزندتان به شما کمک کنند و باری از دوش شما بردارند با این حال هر طور خودتان صلاح میدانید.



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.