فایزه

کسب روزی

سلام و عرض ادب خدمت شما من تقریبا حدود ۳ الی ۴ سال هست که توی اینستاگرام صفحه ای دارم و عروسک هایی مطابق عکس افراد رو به سبکی کارتونی و فانتزی طراحی میکنم ،همونطور که مشخصه کارهای بنده سفارشی هستن و از قبل آماده نیستن،بنابراین من وقتی کار تموم میشه عکسی از کار رو برای مشتری میفرستم و حالا اگر نیازمند تغییری هم باشه از نظر مشتری اون رو اعمال میکنم.یک مدتی هست که عذاب وجدان شدم و مدام پیش خودم میگم نکنه کم میذارم ،نکنه مثلا اونطور که باید تحویل نمیدم و این باعث شده شدیدا توی کارم افت کنم و دلسرد شم ...این در حالی هست که جز معدود مشتریانی که حالا نهایتا یه جوری باهاشون کنار اومدم بقیه راضی بودن و نارضایتی خاصی نبوده.و همه درنهایت خودشون اعلام رضایت کردن.حتی وقتی من مثلا پرسیدم دیگه بنظرشون تغییری نیاز نداره. من باید چه کنم و آیااین حساسیت طبیعیه؟؟ آیا اگر کسی قلبا مثلا یک نکته ای توی سفارشش به دلش ننشسته باشه اما بمن نگه من تقصیری برگردنم هست؟ هرچند که من تلاش میکنم بهترینش رو طراحی کنم اما خب گاهی سلیقه ها متفاوت هست. لطفا راهنمایی کنید چون من واقعا دارم اذیت میشم از لحاظ فکری .و دچار یک وسواسی شدم.میشه گفت اعتماد به نفسم رو هم از دست دادم.
دوشنبه، 27 ارديبهشت 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدحسین خاتمی
موارد بیشتر برای شما

فایزه

کسب روزی

فایزه ( تحصیلات : لیسانس ، 30 ساله )

سلام و عرض ادب خدمت شما
من تقریبا حدود ۳ الی ۴ سال هست که توی اینستاگرام صفحه ای دارم و عروسک هایی مطابق عکس افراد رو به سبکی کارتونی و فانتزی طراحی میکنم ،همونطور که مشخصه کارهای بنده سفارشی هستن و از قبل آماده نیستن،بنابراین من وقتی کار تموم میشه عکسی از کار رو برای مشتری میفرستم و حالا اگر نیازمند تغییری هم باشه از نظر مشتری اون رو اعمال میکنم.یک مدتی هست که عذاب وجدان شدم و مدام پیش خودم میگم نکنه کم میذارم ،نکنه مثلا اونطور که باید تحویل نمیدم و این باعث شده شدیدا توی کارم افت کنم و دلسرد شم ...این در حالی هست که جز معدود مشتریانی که حالا نهایتا یه جوری باهاشون کنار اومدم بقیه راضی بودن و نارضایتی خاصی نبوده.و همه درنهایت خودشون اعلام رضایت کردن.حتی وقتی من مثلا پرسیدم دیگه بنظرشون تغییری نیاز نداره.
من باید چه کنم و آیااین حساسیت طبیعیه؟؟ آیا اگر کسی قلبا مثلا یک نکته ای توی سفارشش به دلش ننشسته باشه اما بمن نگه من تقصیری برگردنم هست؟ هرچند که من تلاش میکنم بهترینش رو طراحی کنم اما خب گاهی سلیقه ها متفاوت هست.
لطفا راهنمایی کنید چون من واقعا دارم اذیت میشم از لحاظ فکری .و دچار یک وسواسی شدم.میشه گفت اعتماد به نفسم رو هم از دست دادم.


مشاور: سیدحسین خاتمی

علیکم السلام
همراه گرامی راسخون، این احساس از وسواس نشات می گیرد و نباید به آن اهمیت داده شود. هنگامی که مشتری رضایت خود را از کار شما اعلام می کند تکلیفی بر شما نیست و بیشتر از این وظیفه ای ندارید... اگر هم کسی نارضایتی خود را اعلام نکرده است با توجه به ایجاد امکان اعلام توسط شما باز هم تکلیفی بر شما نیست و نباید بیش از حد وسواس به خرج دهید...



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.