ناشناس

چطوری به همسرم ثابت کنم که من صادقم باهاش؟

شما پرسیدین که فاصله ی سنی ما چقدره. شوهرم ده سال از من بزرگتره. با توجه به اینکه پرسیدین شما شاید مرتکب اشتباهات دیگری شده اید نه به جز اینکه اینستا نصب کردم دیگه مرتکب هیچ اشتباهی نشدم. ولی بهم میگه بعد از ازدواج گوشیتو ازت میگیرم چون خیلی میای سمتش. منم بهش گفتم باشه بگیرش. نه باهاش لج کردم نه چیزی گفتم. چون شاید بعدا به مرور زمان خودش بهم بده گوشیمو. من فقط از شما میخوام راهنماییم کنین که چطوری باهاش رفتار کنم؟ چطوری بهش ثابت کنم که من صادقم باهاش؟ ممنون
چهارشنبه، 26 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

چطوری به همسرم ثابت کنم که من صادقم باهاش؟

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 17 ساله )

شما پرسیدین که فاصله ی سنی ما چقدره. شوهرم ده سال از من بزرگتره. با توجه به اینکه پرسیدین شما شاید مرتکب اشتباهات دیگری شده اید نه به جز اینکه اینستا نصب کردم دیگه مرتکب هیچ اشتباهی نشدم. ولی بهم میگه بعد از ازدواج گوشیتو ازت میگیرم چون خیلی میای سمتش. منم بهش گفتم باشه بگیرش. نه باهاش لج کردم نه چیزی گفتم. چون شاید بعدا به مرور زمان خودش بهم بده گوشیمو.
من فقط از شما میخوام راهنماییم کنین که چطوری باهاش رفتار کنم؟ چطوری بهش ثابت کنم که من صادقم باهاش؟ ممنون


مشاور: سیده نرجس رضایی

سلام همراه گرامی

اینکه مرتکب هیچ اشتباه دیگری نشده اید، به جز نصب اینستاگرام و همسرتان این خطای شما را تعمیم می دهد به خطاهای انجام نداده ی دیگرتان و یا بزرگنمایی و فاجعه سازی می کند از کاری که شما کردید" این مسئله با تغییر افکار همسرتان حل می شود نه تغییر رفتار شما.

بنابراین با توجه به فاصله سنی زیادی که بین شما و همسرتان وجود دارد، می توان گفت هر دوی شما تقریبا در دو دوران و دنیای متفاوت سیر می کنید. دنیای شما  دنیای نوجوانی است با هیجانات و کنجکاوی ها و ناپختگی هایش. بنابراین تا ایشان درک صحیحی از دنیای شما نداشته باشد، این مسئله به درستی و به خودی خود حل نمی شود. اینکه از الان خط و نشان می کشد برای پس از ازدواج، این مسئله کمی تامل برانگیز است. توصیه می کنم تا زمانی که خطاهای شناختی که همسرتان دارد، اصلاح نشود زندگی زیر یک سقف را آغاز نکنید. اگر این مسئله را حل نشده رها کنید باز هم در زندگی با مسائل حل نشده ی دیگری مواجه خواهید شد، که تلمبار شدن مسائل ریز حل نشده مشکلات شدید و عمیقی در روابط زوجین به دنبال خواهد داشت. در ضمن دنبال اثبات صداقت خود به همسرتان نباشید، اصرار روی این موضوع ممکن است نتیجه ی عکس بدهد. صداقت رفتاری شما با عملکرد صحیحتان و انجام وظیفه ی همسری که دارید قابل اثبات است، حال اینکه برداشت ایشان از این موضوع چه باشد به خود ایشان مربوط است.

بهتر است بدون ذکر جزییات مسئله و با اعتراف به اینکه من هنوز کم سن و ساله م و از پس حل کردن خیلی از موضوعات زندگی برنمی آیم و در این زمینه نیاز به مشاوره دارم؛ از ایشان بخواهید تا برای شما پیش یک مشاور توانمند وقت بگیرد. همین که خود شما چند جلسه به صورت فردی بروید، کارشناس همسرتان را دعوت به آمدن می کند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.