ناشناس

نگرانی بابت خواب های جنسی کودک

سلام. عاجزانه خواهش می کنم سریع تر مرا راهنمایی کنید. من واقعا در موقعیت خیلی بدی قرار گرفتم و نمی دونم باید چیکار کنم؟! پسر هشت سال و نیمه ام به من گفته مامان من از خیلی وقته هر وقت چشم روی هم می گذارم، چه شب و چه روز خواب آدم های لخت و برهنه رو می بینم. اونا رو نوازش می کنم و گاهی آلت یا باسنشان را می خورم. که البته اسم این اعضا رو هم به طور کامل بلد نیس.. با کمی صحبت کردن متوجه شدم در محیط اینستاگرام دنبال موسیقی ساکسیفون ساز مورد علاقش می گشته که گویا با زدن کلمه ی ساکسی کلی تصاویر و فیلم سکسی براش اومده و اوایل از روی کنجکاوی و کمکم از روی علاقه و عادت به تماشای فیلم ها و عکس ها پرداخته. الان از من کمک می خواد که چیکار کنم از شر این فرم خواب و این تصاویری که همش توی ذهنش تدایی میشه راحت شه.. من اصلا نمی دونم باید چیکار کنم.. رسما تو زندگیم موندم.. آخه پسرم فقط هشت و نیم سالشه.. من بهش چی بگم؟؟؟؟!!! فقط می دونم تصاویر دخول ندیده و تصاویر از نوع معاشقه و نوازش بوده..
دوشنبه، 15 آذر 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: فاطمه سادات زاهدی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

نگرانی بابت خواب های جنسی کودک

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 33 ساله )

سلام. عاجزانه خواهش می کنم سریع تر مرا راهنمایی کنید. من واقعا در موقعیت خیلی بدی قرار گرفتم و نمی دونم باید چیکار کنم؟! پسر هشت سال و نیمه ام به من گفته مامان من از خیلی وقته هر وقت چشم روی هم می گذارم، چه شب و چه روز خواب آدم های لخت و برهنه رو می بینم. اونا رو نوازش می کنم و گاهی آلت یا باسنشان را می خورم. که البته اسم این اعضا رو هم به طور کامل بلد نیس.. با کمی صحبت کردن متوجه شدم در محیط اینستاگرام دنبال موسیقی ساکسیفون ساز مورد علاقش می گشته که گویا با زدن کلمه ی ساکسی کلی تصاویر و فیلم سکسی براش اومده و اوایل از روی کنجکاوی و کمکم از روی علاقه و عادت به تماشای فیلم ها و عکس ها پرداخته. الان از من کمک می خواد که چیکار کنم از شر این فرم خواب و این تصاویری که همش توی ذهنش تدایی میشه راحت شه..
من اصلا نمی دونم باید چیکار کنم.. رسما تو زندگیم موندم.. آخه پسرم فقط هشت و نیم سالشه.. من بهش چی بگم؟؟؟؟!!! فقط می دونم تصاویر دخول ندیده و تصاویر از نوع معاشقه و نوازش بوده..


مشاور: فاطمه سادات زاهدی


 باسلام و وقت بخیر خدمت شما مادر گرامی

 خوشحالم از اینکه در  این مسیر کنار شما هستم

 متأسفانه یکی از آسیب هایی که فرزندان ما در روزهای کرونایی درگیر آن شدند ،  آموزش آنلاین و حضور آنان در فضاهای مجازی است .

 مامان عزیز ،  لطفاً در وهله ی اول آرامش خودتان را حفظ کنید و به فرزند دلبندتان اضطراب و عذاب وجدان وارد نکنید و بدون هیچ گونه نگرانی برایش توضیح دهید این تصاویری که دیده است مناسب سنش نبوده و همچنین  مدیریت فضای مجازی اش را  در دست خودتان بگیرید ( اینستاگرام شخصی نداشته باشد و در صورت اصرار برای استفاده از آن ، روی گوشی شما و اکانت شما باشد ) .
برای اطلاعات بیشتر میتوانید درکارگاه های آموزشی راسخون که بزودی به صورت آنلاین برگزار میشود ثبتنام کنید.
      

                                                                                                                                                                      موفق و پیروز باشید



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.