الف.ر

با سلام مدت 3 ماهه که ازدواج کردم ، از ابتدای زندگی مشترک با همسرم ، رفتارهای مشکوک از ایشان دیدم ،...

با سلام مدت 3 ماهه که ازدواج کردم ، از ابتدای زندگی مشترک با همسرم ، رفتارهای مشکوک از ایشان دیدم ، تلفنهای بی موقع و تک زنگهای مداوم و صحبتهای آرام و یواشکی همسرم و خیلی رفتارهای دیگه ای که شک من رو هر روز نسبت به ایشون بیشتر میکرد . تا اینکه تصمیم گرفتم از طریق اینترنت با یک آدرس اینترنتی نا آشنا باهاش چت کنم و طوری که من و نشناسه !!! الان مدتهاست که برای من ایمیل میزنه که خیلی دلش می خواد منو ببینه ، به شدت ابراز علاقه میکنه ... باورم نمیشه که این همسر منه که اینطور داره به من خیانت میکنه ، ضمنا از تمام صحبتهاش در چت پرینت گرفتم و همه رو دارم . دیگه نمی دونم باید باهاش چیکار کنم ، علنا بهم ثابت شده که به غیر از من با خیلی هایه دیگه رابطه داره . از شما خواهش می کنم راهنماییم کنید .
يکشنبه، 3 خرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

الف.ر

با سلام مدت 3 ماهه که ازدواج کردم ، از ابتدای زندگی مشترک با همسرم ، رفتارهای مشکوک از ایشان دیدم ،...

الف.ر ( تحصیلات : کم سواد ، 26 ساله )

با سلام
مدت 3 ماهه که ازدواج کردم ، از ابتدای زندگی مشترک با همسرم ، رفتارهای مشکوک از ایشان دیدم ، تلفنهای بی موقع و تک زنگهای مداوم و صحبتهای آرام و یواشکی همسرم و خیلی رفتارهای دیگه ای که شک من رو هر روز نسبت به ایشون بیشتر میکرد . تا اینکه تصمیم گرفتم از طریق اینترنت با یک آدرس اینترنتی نا آشنا باهاش چت کنم و طوری که من و نشناسه !!! الان مدتهاست که برای من ایمیل میزنه که خیلی دلش می خواد منو ببینه ، به شدت ابراز علاقه میکنه ... باورم نمیشه که این همسر منه که اینطور داره به من خیانت میکنه ، ضمنا از تمام صحبتهاش در چت پرینت گرفتم و همه رو دارم .
دیگه نمی دونم باید باهاش چیکار کنم ، علنا بهم ثابت شده که به غیر از من با خیلی هایه دیگه رابطه داره . از شما خواهش می کنم راهنماییم کنید .


مشاور: سيداميرحسين کامراني راد

باسمه تعالی با تشکر از این که راسخون را جهت مشاوره انتخاب کردید. کاربر گرامی شاید این رفتار همسرتان به دلیل کم توجهی شما نسبت به او بوده که با توجه و محبت بیشتر شما ان شاء الله این مسأله رفع می شود. شاید هم متأسفانه همسرتان علاقه مند به ارتباط با زنان نامحرم باشد که جای اشکال است و در صورت ادامه این وضعیت، شما با ارائه مدارک مستدل می توانید از طریق مراجع قانونی اقدام نمایید. به هر صورت تا اطمینان کامل از ارتباط همسرتان با زنان نامحرم از سوء ظن که شیطان رجیم در دل انسان می افکند، و سبب از هم پاشیدن کانون گرم خانواده است، خودداری کنید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.