امیرعلی

با عرضه سلام و خسته نباشيد. من ميخواستم بگم که هنرستان درس خوندم رشته ی مکانيک الان هم دانشجوی دانشگاه...

با عرضه سلام و خسته نباشيد. من ميخواستم بگم که هنرستان درس خوندم رشته ی مکانيک الان هم دانشجوی دانشگاه آزاد فوق ديپلم مکانيک هستم و ترم 2 در حال اتمام هستش ، ولی متأسفانه در حال حاضر هيچ علاقه اي به رشتم ندارم و ميخوام تغييرش بدم که تو فکر اين بودم که برم يه ديپلم ديگه بگيرم تو رشتيه ديگه و دوباره کنکور بدم ولی بهم گفتن که لازم به اين کار نيست و دانشگا علمی کاربردی (از نوعی که پايان خدمت نمی خواهد) ميشه تغيير داد ، تا اينکه به اينجا برخوردم و خواستم کمکی هم از شما داشته باشم. کمکم کنيد ممنون ميشم. با تشکر.
سه‌شنبه، 2 تير 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

امیرعلی

با عرضه سلام و خسته نباشيد. من ميخواستم بگم که هنرستان درس خوندم رشته ی مکانيک الان هم دانشجوی دانشگاه...

امیرعلی ( تحصیلات : دیپلم ، 18 ساله )

با عرضه سلام و خسته نباشيد.
من ميخواستم بگم که هنرستان درس خوندم رشته ی مکانيک الان هم دانشجوی دانشگاه آزاد فوق ديپلم مکانيک هستم و ترم 2 در حال اتمام هستش ، ولی متأسفانه در حال حاضر هيچ علاقه اي به رشتم ندارم و ميخوام تغييرش بدم که تو فکر اين بودم که برم يه ديپلم ديگه بگيرم تو رشتيه ديگه و دوباره کنکور بدم ولی بهم گفتن که لازم به اين کار نيست و دانشگا علمی کاربردی (از نوعی که پايان خدمت نمی خواهد) ميشه تغيير داد ، تا اينکه به اينجا برخوردم و خواستم کمکی هم از شما داشته باشم.
کمکم کنيد ممنون ميشم.
با تشکر.


مشاور: اميد رجائي

شما در صورتی که علاقمند به رشته خود نیستید می بایست در کنکور دانشگاه علمی کاربردی و یا پیام نور شرکت و رشته مورد علاقه خود را انتخاب و برای فوق دیپلم تحصیلات خود را ادامه دهید . در ضمن دانشگاه علمی کاربردی همانند دیگر دانشگاهها از معافیت تحصیلی استفاده نمائید .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.