محمد رضا

با عرض سلا م وخسته نباشی من مثل هزاران نفر دیگر مبتلا به بیماری استمنا بودم که چند بار توبه کردم ولی...

با عرض سلا م وخسته نباشی من مثل هزاران نفر دیگر مبتلا به بیماری استمنا بودم که چند بار توبه کردم ولی باز هم به سراغش رفتم ولی 1 ماه است که این کار را ترک کرده ام و توبه کرده ام که دیگر این کار را تکرار نکنم این توبه با توبه های قبل خیلی فرق دارد الان که این کار زشت را ترک کرده ام احساس آرامش می کنم و ایمانم به خدا بیشتر شده سوال من این است که خداوند بزرگ جواب من را که عمل زشت خود را ترک نموده ام چیست؟ لطفا جواب مرا زودتر بدهید.
سه‌شنبه، 24 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

محمد رضا

با عرض سلا م وخسته نباشی من مثل هزاران نفر دیگر مبتلا به بیماری استمنا بودم که چند بار توبه کردم ولی...

محمد رضا ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 20 ساله )

با عرض سلا م وخسته نباشی
من مثل هزاران نفر دیگر مبتلا به بیماری استمنا بودم که چند بار توبه کردم ولی باز هم به سراغش رفتم ولی 1 ماه است که این کار را ترک کرده ام و توبه کرده ام که دیگر این کار را تکرار نکنم این توبه با توبه های قبل خیلی فرق دارد الان که این کار زشت را ترک کرده ام احساس آرامش می کنم و ایمانم به خدا بیشتر شده سوال من این است که خداوند بزرگ جواب من را که عمل زشت خود را ترک نموده ام چیست؟ لطفا جواب مرا زودتر بدهید.


مشاور: hassan najafi

بسم الله الرحمن الرحیم دوست گرامی خدا را سپاسگذار باش که توفیق داد از حرام دوری کنی . برای قدردانی از خدا همین بس که وقتی شما توبه کردی و عمل زشت و گناه را ترک کردی چنان لذت عبادت و ذکر خودش را به انسان عطا می کند گویا که شما اصلا گناهی نکرده ای . پس برادر عزیز قدر خود بدان و سعی کن ذکر و یاد او همواره آرامش بخش و مسرت بخش دلت باشد . جناب سعدی می فرماید : اگر لذت ترک لذت بدانی دگر شهوت نفس، لذت نخوانی ان شاء الله موفق و پیروز باشی .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.