فرح

سلام من نرم افزار Folder Lock 6.0 را از سایت شما دانلود کردم، یه فایل سریال کنارش بود. هر بار که نرم...

سلام من نرم افزار Folder Lock 6.0 را از سایت شما دانلود کردم، یه فایل سریال کنارش بود. هر بار که نرم افزار را باز میکردم سریال را میپرسید. باید سریال اول را وارد میکردم خطا میداد دومی را که وارد میکردم پیغام میداد که با موفقیت Register شد. و به تدریج تا شمارش معکوسش که تموم شد. میشه لطف کنین سریالی برام بفرستین که قضیه را حل کنه. من به فایل هام هیچ دسترسی ندارم. میبخشین اگر سوالم حالت مشاوره نداشت، توی قسمت نرم افزار امکان ارسال نظر نبود، مجبور شدم اینجا بپرسم. بازم ممنون به خاطر همراهی همیشگیتون.
يکشنبه، 16 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

فرح

سلام من نرم افزار Folder Lock 6.0 را از سایت شما دانلود کردم، یه فایل سریال کنارش بود. هر بار که نرم...

فرح ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 21 ساله )

سلام
من نرم افزار Folder Lock 6.0 را از سایت شما دانلود کردم، یه فایل سریال کنارش بود. هر بار که نرم افزار را باز میکردم سریال را میپرسید. باید سریال اول را وارد میکردم خطا میداد دومی را که وارد میکردم پیغام میداد که با موفقیت Register شد. و به تدریج تا شمارش معکوسش که تموم شد.
میشه لطف کنین سریالی برام بفرستین که قضیه را حل کنه. من به فایل هام هیچ دسترسی ندارم.
میبخشین اگر سوالم حالت مشاوره نداشت، توی قسمت نرم افزار امکان ارسال نظر نبود، مجبور شدم اینجا بپرسم.
بازم ممنون به خاطر همراهی همیشگیتون.


مشاور: روابط عمومي راسخون

با سلام و تشكر كاربر گرامي، اگر شمارش معكوس ظاهر شود به نشانه عدم فعال سازي مي باشد. ممكن است كدهاي فعالسازي تاريخ انقضاي آن ها گذشته باشد. همچنين مي توانيد يكبار به اين صورت عمل كنيد كه وقتي وارد نرم افزار شديد با ورود به منوي Help گزينه Registration را انتخاب كرده و در آن جا كد فعالسازي را وارد نمائيد. در صورتي كه باز هم مشكلتان حل نشد پوشه هاي قفل گذاري و مخفي شده را به حالت اوليه برگردانيد و نرم افزار مذكور را حذف و به جاي آن از نسخه جديد نرم افزار Hide Folders 2010 استفاده كنيد كه لينك آن در زير قرار داده شده است: http://www.rasekhoon.net/Software/Show-71-4190.aspx



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.