با سلام دختری هستم 20 ساله که حدود 1سال است که ازدواج کردم.شوهر بسیار خوبی دارم.ولی متاسفانه سطح مالی...

با سلام دختری هستم 20 ساله که حدود 1سال است که ازدواج کردم.شوهر بسیار خوبی دارم.ولی متاسفانه سطح مالی و فرهنگی خانواده ایشان نسبت به ما کمی پایین است. به همین جهت من خیلی از ایشان ایراد میگیرم و بسیار سطح توقع بالایی دارم.در صورتی که با این اخلاق خود مبارزه میکنم ولی دست خودم نیست.بهانه گیری زیاد من باعث شده که شوهر بنده نیز نسبت به برخی مسائل و برخوردهای من و خانواده ام حساس شود و بهانه گیر شود. لطفا در رابطه با چگونگی برخورد من با شوهرم مرا راهنمایی کنید.نا گفته نماند که من به این نتیجه رسیده ام که سن من برای ازدواج خیلی زود بود و من هنوز خیلی بچه هستم.
پنجشنبه، 27 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

با سلام دختری هستم 20 ساله که حدود 1سال است که ازدواج کردم.شوهر بسیار خوبی دارم.ولی متاسفانه سطح مالی...

( تحصیلات : فوق دیپلم ، 21 ساله )

با سلام
دختری هستم 20 ساله که حدود 1سال است که ازدواج کردم.شوهر بسیار خوبی دارم.ولی متاسفانه سطح مالی و فرهنگی خانواده ایشان نسبت به ما کمی پایین است. به همین جهت من خیلی از ایشان ایراد میگیرم و بسیار سطح توقع بالایی دارم.در صورتی که با این اخلاق خود مبارزه میکنم ولی دست خودم نیست.بهانه گیری زیاد من باعث شده که شوهر بنده نیز نسبت به برخی مسائل و برخوردهای من و خانواده ام حساس شود و بهانه گیر شود. لطفا در رابطه با چگونگی برخورد من با شوهرم مرا راهنمایی کنید.نا گفته نماند که من به این نتیجه رسیده ام که سن من برای ازدواج خیلی زود بود و من هنوز خیلی بچه هستم.


مشاور: hassan najafi

بسم الله الرحمن الرحیم خواهر گرامی شما امیدوار به رحمت و فضل خدا باشید . هر زندگی از ابتدا و حتی در طول مسیر پستی و بلندی هایی دارد اما آنچه که کانون خانواده را گرم می کند و محبت زوج را بالا می برد اطمینان ، توکل ، ابراز رضایت و محبت کردن به یکدیگر است یقینا همسر شما بیشتر دغدغه برآورده کردن نیازهای اقتصادی و حتی معنوی خانواده را دارد پس توکل به خدا کنید از خدا دائما طلب خیر کنید و محبتتان را هر روز نسبت به همسر ، زندگی خود بیشتر کنید و سعیتان بر این باشد که با کمک خدا و همدیگر سطح مالی و فرهنگی و اعتقادی خود را بالا ببرید و همواره یکدیگر را کامل کنید . ان شاء الله موفق و پیروز باشید .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.