تک ستاره

با عرض سلام و خدا قوت. من حدود یم ناه است که با خانمی عقد کردم. به هنگام داشتن رابطه جنسی ایشان زودتر...

با عرض سلام و خدا قوت. من حدود یم ناه است که با خانمی عقد کردم. به هنگام داشتن رابطه جنسی ایشان زودتر از من ارضا میشنود البته من تلاش میکنم که زودتر از ایشان ارضا نشوم ولی بعد از ارضا شدن ایشان بنده گاها دوست دارم در همان حال ادامه بدهم و ارضا شدن دیر صورت بگیرد و گاها که قصد دارم ارضا بشوم 15 دقیقه یا بیشتر طول میشکد. این کار موجب ناراحتی همسرم میشود آیا این نوعی دیر انزالی است یا طبیعی بوده و مربوط به طبع و گرم مزاج بودن میشود. لطفا بیشتر راهنمایی فرموده و در هر دو فرض را هکارهایی را ارایه نمایید.
شنبه، 14 فروردين 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

تک ستاره

با عرض سلام و خدا قوت. من حدود یم ناه است که با خانمی عقد کردم. به هنگام داشتن رابطه جنسی ایشان زودتر...

تک ستاره ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 25 ساله )

با عرض سلام و خدا قوت.
من حدود یم ناه است که با خانمی عقد کردم. به هنگام داشتن رابطه جنسی ایشان زودتر از من ارضا میشنود البته من تلاش میکنم که زودتر از ایشان ارضا نشوم ولی بعد از ارضا شدن ایشان بنده گاها دوست دارم در همان حال ادامه بدهم و ارضا شدن دیر صورت بگیرد و گاها که قصد دارم ارضا بشوم 15 دقیقه یا بیشتر طول میشکد. این کار موجب ناراحتی همسرم میشود آیا این نوعی دیر انزالی است یا طبیعی بوده و مربوط به طبع و گرم مزاج بودن میشود. لطفا بیشتر راهنمایی فرموده و در هر دو فرض را هکارهایی را ارایه نمایید.


مشاور: hassan najafi

بسم الله الرحمن الرحیم ارتباط خاص زناشوئي يك امر دو طرفه است و لازم است زن و شوهر در اين مسئله نهايت همكاري را با يكديگر داشته باشند و همديگر را راضي كنند، لكن مسئله اي كه گفته ايد غير طبيعي نيست و جاي نگراني وجود ندارد. این سوال توسط فرهنگسرای پرسش پاسخ داده شده است .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.