احمد

سلام. 28 سالمه و از لحاظ امکانات مالی و اوضاع اقتصادی ، هیچی برا ازدواج کم ندارم . آدم بسیار مهربونی...

سلام. 28 سالمه و از لحاظ امکانات مالی و اوضاع اقتصادی ، هیچی برا ازدواج کم ندارم . آدم بسیار مهربونی هستم به طوری که دوستام همیشه میگن خوش به حال اونی که زن تو میشه.اما هیچ انگیزه ایی برا ازدواج ندارم و نمیخوام زیر بار تعهد ازدواج برم و محدودیت برا خودم درست کنم. دنبال یک دوست دختر خوب یا یک همخونه هستم تا هم نیاز های عاطفی و جنسی خودم رو برطرف کرده باشم و هم اینکه آلوده به گناه نشم . به حلال و حروم اعتقاد دارم و واسه همین تاحالا پام رو کچ نذاشتم . حالا سوالم اینه که اگه آدم به جای ازدواج دایم و تعهد دایم ، با یکی ازدواج موقت داشته باشه و هر وقت که طرفین بخوان از هم جدا بشن ،چی میشه ؟آیا اصولا یک همخونه یا دوست خوب که محدودیت و تعهد نمیاره ، چه اشکالی داره؟ اینم بگم که یک بار هم با یک خانم مدت نه ماه محرم بودم و تجربه خوبی داشتم .اما الان تنها هستم .
جمعه، 25 تير 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

احمد

سلام. 28 سالمه و از لحاظ امکانات مالی و اوضاع اقتصادی ، هیچی برا ازدواج کم ندارم . آدم بسیار مهربونی...

احمد ( تحصیلات : دیپلم ، 28 ساله )

سلام.
28 سالمه و از لحاظ امکانات مالی و اوضاع اقتصادی ، هیچی برا ازدواج کم ندارم .
آدم بسیار مهربونی هستم به طوری که دوستام همیشه میگن خوش به حال اونی که زن تو میشه.اما هیچ انگیزه ایی برا ازدواج ندارم و نمیخوام زیر بار تعهد ازدواج برم و محدودیت برا خودم درست کنم.
دنبال یک دوست دختر خوب یا یک همخونه هستم تا هم نیاز های عاطفی و جنسی خودم رو برطرف کرده باشم و هم اینکه آلوده به گناه نشم .
به حلال و حروم اعتقاد دارم و واسه همین تاحالا پام رو کچ نذاشتم .
حالا سوالم اینه که اگه آدم به جای ازدواج دایم و تعهد دایم ، با یکی ازدواج موقت داشته باشه و هر وقت که طرفین بخوان از هم جدا بشن ،چی میشه ؟آیا اصولا یک همخونه یا دوست خوب که محدودیت و تعهد نمیاره ، چه اشکالی داره؟
اینم بگم که یک بار هم با یک خانم مدت نه ماه محرم بودم و تجربه خوبی داشتم .اما الان تنها هستم .


مشاور: hassan najafi

بسم الله الرحمن الرحیم دوست عزیز باید بگوییم خداوند در قران فرموده انسان بار امانت الهی را بر دوش خود نهاد و تعهد نمود ؛ شما چگونه می فرمایید من نمی خواهم زیر بار تعهد بروم . واقعا از شما که جوان و رشید هستید بدور است . شما اگر توانانی اداره یک زندگی را ندارید چگونه می خواهید به سعادت در دنیا و آخرت برسید . بدانید که زندگی کردن خودش یک سری تعهدات است . سعی کنید روحیه تعهد پذیری و احساس مسئولیت را در دورن خود تقویت کنید . در ازوداج موقت کمال و سعادتی حاصل نمی شود فقط بر آورده شدن یک نیاز است . اما یک زوجی که در غم و شادی شرکند در روح یکی می شوند عاشقانه به یکدیگر عشق می ورزند . ترس انی را ندارند که طرف مقابل مدت دیگری در اختیار کیست . بلکه می دانند که همسرشان تمام دجود در اختیار اوست . فرزندان آنها مایه مباهات و آرامش آنها خواهند بود . نسل آنها حفظ خواهد شد . هر کسی ثمره تلاشش را در فزرندانش خواهد دید . در این صورت خدا نیز از انسان راضی و خشنود است و مایه برکت در زندگی است . اما ازدواج موقت هر چقدر هم صمیمانه باشد این خصوصیات را ندارد . دوست من شما که مقید به حلال و حرام هستی باید تلاشت را بیشتر کنی روحیه خود راتقویت کنی اراده خود را مضاعف کنی از بزرگترها و یا مشاوره حضوری استفاده کن و ازدواج دائم کن که انشاء الله به آرامش بیشتر نائل شوی . موفق باشید .



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.