علی میلاد

بنام خداوند جان وخرد باسلام ودعای خیرخدمت مدیریت و کارکنان محترم سایت راسخون احتراما به استحضار میرساند...

بنام خداوند جان وخرد باسلام ودعای خیرخدمت مدیریت و کارکنان محترم سایت راسخون احتراما به استحضار میرساند به خاطر خدمات خوبتان از طریق سایت که باعث شده هر کس به هر طریق بهره ایی از توانمندیها ی این سایت استفاده بکند متشکرم . و در ضمن از پرسنل محترم غرفه سایت راسخون که در بیست هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم حضور داشتند و مشکل دانلود کردنم را بر طرف کردند به اسامی آقایان میثم سعیدی و رضا ابوطالبنیا و ابوالفضل مهدوی کمال تشکر را دارم . در رابطه با نرم افزارهای ارائه شده سایت شما چند پیشنهاد دارم که اگر در صورت امکان رعایت بشود رضایت کاربران را بیشتر خواهد نمود. 1- لطفا نرم افزارهایی را که جهت دانلود کردن قرار میدهید حد اکثر برای هر موضوع تا سه ورژین آخر را قرار دهید تا بدین طریق تصمیم گیری برای دانلود کاربران آسانتر شود . 2- رایگان بودن نرم افزارهارا حتما در سر خط اول معرفی نرم افزار عنوان نمائید . تا اشخاصی که از اینترنت کم سرعت استفاده میکنند بفهمند نه بعد از دانلود که گاهی دو الی چهار ساعت زمان دانلود کردن طول میکشد ( مثلا زمان دانلو یک نرم افزار 74/42 مگابایتی 03/6 ساعت طول میکشد ) بعد بفهمد که بناچار و درمانده دانلود مذکور را حذف کنند. 3- توانمندیهای هر نرم افزار را در قسمت شرح و معرفی آن نرم افزار بیشتر توضیح دهید تا کارآیی آن و تصمیم گیری و آگاهی کاربران راحت باشد . 4- اگر امکان داشته باشد نرم افزارهایی که بالا ترین دانلود را داشته اند در یک قسمت دیگر وارد کرده و مشخص کنید و در دسترس کاربران قرار دهید تا بدین طریق کمکی به افراد کم اطلاع کرده باشید که بدین طریق متوجه کارآیی و اهمیت نرم افزارهای پر مصرف بشوند . 5- خواهشمند است نرم افزارهایی که قدیمی هستند و دیگر کارآیی ندارند را حذف کنید تا بدین طریق با سرعت بیشتری و راحت تر بتوانیم به هدف خود برسیم به امید اینکه تعداد نرم افزارهایتان از 4700 به 3200 عدد کاهش یابد تا در زمان جستجو بهترینها دچار سر درد نشویم . با کمال تشکر و سپاس و من الله التوفیق
چهارشنبه، 13 مرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

علی میلاد

بنام خداوند جان وخرد باسلام ودعای خیرخدمت مدیریت و کارکنان محترم سایت راسخون احتراما به استحضار میرساند...

علی میلاد ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 53 ساله )

بنام خداوند جان وخرد
باسلام ودعای خیرخدمت مدیریت و کارکنان محترم سایت راسخون
احتراما به استحضار میرساند به خاطر خدمات خوبتان از طریق سایت که باعث شده هر کس به هر طریق بهره ایی از توانمندیها ی این سایت استفاده بکند متشکرم . و در ضمن از پرسنل محترم غرفه سایت راسخون که در بیست هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم حضور داشتند و مشکل دانلود کردنم را بر طرف کردند به اسامی آقایان میثم سعیدی و رضا ابوطالبنیا و ابوالفضل مهدوی کمال تشکر را دارم .
در رابطه با نرم افزارهای ارائه شده سایت شما چند پیشنهاد دارم که اگر در صورت امکان رعایت بشود رضایت کاربران را بیشتر خواهد نمود.
1- لطفا نرم افزارهایی را که جهت دانلود کردن قرار میدهید حد اکثر برای هر موضوع تا سه ورژین آخر را قرار دهید تا بدین طریق تصمیم گیری برای دانلود کاربران آسانتر شود .
2- رایگان بودن نرم افزارهارا حتما در سر خط اول معرفی نرم افزار عنوان نمائید . تا اشخاصی که از اینترنت کم سرعت استفاده میکنند بفهمند نه بعد از دانلود که گاهی دو الی چهار ساعت زمان دانلود کردن طول میکشد ( مثلا زمان دانلو یک نرم افزار 74/42 مگابایتی 03/6 ساعت طول میکشد ) بعد بفهمد که بناچار و درمانده دانلود مذکور را حذف کنند.
3- توانمندیهای هر نرم افزار را در قسمت شرح و معرفی آن نرم افزار بیشتر توضیح دهید تا کارآیی آن و تصمیم گیری و آگاهی کاربران راحت باشد .
4- اگر امکان داشته باشد نرم افزارهایی که بالا ترین دانلود را داشته اند در یک قسمت دیگر وارد کرده و مشخص کنید و در دسترس کاربران قرار دهید تا بدین طریق کمکی به افراد کم اطلاع کرده باشید که بدین طریق متوجه کارآیی و اهمیت نرم افزارهای پر مصرف بشوند .
5- خواهشمند است نرم افزارهایی که قدیمی هستند و دیگر کارآیی ندارند را حذف کنید تا بدین طریق با سرعت بیشتری و راحت تر بتوانیم به هدف خود برسیم به امید اینکه تعداد نرم افزارهایتان از 4700 به 3200 عدد کاهش یابد تا در زمان جستجو بهترینها دچار سر درد نشویم . با کمال تشکر و سپاس
و من الله التوفیق


مشاور: روابط عمومي راسخون

با سلام و تشكر كاربر گرامي،‌پيشنهادات شما به مسئول نرم افزار انتقال داده شد. رايگان بودن نرم افزارها ارتباطي با زمان دانلود و سرعت اينترنت و ... ندارد. اگر اين كلمه نيز در خط اول تمام نرم افزارها ذكر شود تفاوتي براي كاربر ندارد. چون در هر صورت جهت استفاده بايد آن را دانلود نمايد ضمن آنكه كليه نرم افزارهاي سايت راسخون به صورت كاملاً رايگان مي باشد. نرم افزارهاي با بيشترين دانلود نيز در ستوني در قسمت سمت چپ صفحه نرم افزار در پنجره اي جداگانه قرار داده شده اند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.