shima

با سلام من کارمند هستم . شخصی از یکی از آشنایان رئیس شرکتمان خواسته تا پروژه ای رو انجام دهند و اون...

با سلام من کارمند هستم . شخصی از یکی از آشنایان رئیس شرکتمان خواسته تا پروژه ای رو انجام دهند و اون آشنا هم از رئیس شرکتمان خواست این پروژه انجام شود و ماه ها طول کشید و این پروژه به اتمام رسید که بعد از اتمام آن رئیس شرکتمان از همان نفر دوم شیرینی دریافت کرد و من و بقیه همکاران به رستوران دعوت شدیم پس از مدتی متوجه شدم که شخص اول چون پروژشون مغایرت با پروژه ای که ما انجام دادیم نداشت به نفردوم گفت من راضی نیستم هزینه شیرینی دادم و نفردوم هم به رئیس شرکتمون گفت البته این وسط چه کسی اشتباه کرد نمی دانم اما پس از اینکه متوجه شدم طرف مقابل به دلیل هزینه شیرینی راضی نبوده آیا اینکه ما رستوران رفتیم و غذا خوردیم حرام است یا خیر؟ اگر حرام بوده چه کنم؟
سه‌شنبه، 2 شهريور 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

shima

با سلام من کارمند هستم . شخصی از یکی از آشنایان رئیس شرکتمان خواسته تا پروژه ای رو انجام دهند و اون...

shima ( تحصیلات : کم سواد ، 23 ساله )

با سلام
من کارمند هستم . شخصی از یکی از آشنایان رئیس شرکتمان خواسته تا پروژه ای رو انجام دهند و اون آشنا هم از رئیس شرکتمان خواست این پروژه انجام شود و ماه ها طول کشید و این پروژه به اتمام رسید که بعد از اتمام آن رئیس شرکتمان از همان نفر دوم شیرینی دریافت کرد و من و بقیه همکاران به رستوران دعوت شدیم پس از مدتی متوجه شدم که شخص اول چون پروژشون مغایرت با پروژه ای که ما انجام دادیم نداشت به نفردوم گفت من راضی نیستم هزینه شیرینی دادم و نفردوم هم به رئیس شرکتمون گفت البته این وسط چه کسی اشتباه کرد نمی دانم اما پس از اینکه متوجه شدم طرف مقابل به دلیل هزینه شیرینی راضی نبوده آیا اینکه ما رستوران رفتیم و غذا خوردیم حرام است یا خیر؟ اگر حرام بوده چه کنم؟


مشاور: hassan najafi

به هر حال اگر اين دعوت صرفا به خاطر حسن انجام كار شما بوده . اگر اين كار به خوبي انجام نگرفته بايد سعي كنيد كار را همانگونه كه قرار داد بود انجام دهيد . در غير اينصورت در صورت عدم رضايت مي توانيد مبلغ غذا را به طرف مقابل برگردانيد .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.