رقيه

سلام من مدتي است دچار مشكل شده ام زماني كه ياد و نام خدا به ذهنم مي ايد و بيشتر زماني كه نماز مي خوانم...

سلام من مدتي است دچار مشكل شده ام زماني كه ياد و نام خدا به ذهنم مي ايد و بيشتر زماني كه نماز مي خوانم افكار بد و توهين اميزي به ذهنم مي رسد كه خيلي ازار دهنده است و چند روزي است كه بيشتر هم شده كه نماز خواندن برايم سخت شده لطفا راهنمايي كنيد چه كار بايد بكنم.
شنبه، 6 شهريور 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

رقيه

سلام من مدتي است دچار مشكل شده ام زماني كه ياد و نام خدا به ذهنم مي ايد و بيشتر زماني كه نماز مي خوانم...

رقيه ( تحصیلات : لیسانس ، 26 ساله )

سلام
من مدتي است دچار مشكل شده ام زماني كه ياد و نام خدا به ذهنم مي ايد و بيشتر زماني كه نماز مي خوانم افكار بد و توهين اميزي به ذهنم مي رسد كه خيلي ازار دهنده است و چند روزي است كه بيشتر هم شده كه نماز خواندن برايم سخت شده لطفا راهنمايي كنيد چه كار بايد بكنم.


مشاور: hassan najafi

بسم الله الرحمن الرحيم خواهر گرامي مشكل شما از خيال و تصوير سازي همراه با مفاهيم عالم وهم است . معمولا انسان وقتي چيزي را نگاه مي كند يك صورت و يك مفهوم در ذهن او نقش ميبندد . حال شروع مي كند به خلق مفاهيم ديگر همراه با صورتگري . اينها همه از عالم خيال است . بايد شما بررسي كنيد و ببينيد افكار و نگاه و توجه و تمركز شما در طول شبانه روز به چه سمتي گرايش دارد . اگر اين افكار آزار دهنده به خاطر اعمال و افكاري است كه در گذشته به آن پرداخته ايد در نتيجه سعي در پاك كردن قوه خيال و وهم خود كنيد آنهم با توبه و استغفار . خواهر گرامي خداوند از روي لطف خود به بندگانش وقتي بخواهد آنها را از گناه بيرون ببرد زشتي گناه را در نظر آنها مي آورد . همين آزار و اذيت شما از اين افكار منفي كه باعث عذاب شما گشته باعث پاك شدن شما مي گردد . منتها صبر كنيد و همواره استغفار كنيد . مدتي اين افكار به سراغ شما مي آيند و اگر مراقبت از ذهن و چشم و در يك كلام حواس 5 گانه خود در مقابل حرام نموديد آنگاه قوه خيال و وهم شما تطهير مي گردد و نوراني ميشود . ذكر دو نكته و دو راهكار لازم است : - سعي كنيد حتي المقدور همواره با وضو باشيد چرا كه وضو نور است و وجود انسان را نوراني مي كند . - در هنگام هجوم و تلقين اين افكار نترسيد و دلهره نداشته باشيد به خدا پناه ببريد و از او كمك بگيريد . معوذتين را هر روز بخوانيد . ان شاء الله موفق و پيروز باشيد .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.