فوووری ، فووری ، فوررری ،**************** با سلام خدمت مشاور محترم ببخشید چون خیلی عجله دارم سوالمو...

فوووری ، فووری ، فوررری ،**************** با سلام خدمت مشاور محترم ببخشید چون خیلی عجله دارم سوالمو اینجا مطرح می کنم 30 ساله هستم و 8 ماه از عقد و یک ماه از عروسیم می گزره . قبل از عروسی هسرم شدیدا به ارتباط جنسی بدون دخول ابراز علاقه می کرد و من هم هفته ای یکبار سعی می کردم محیط آن ارتباط رو براش فراهم کنم . بعد از عروسی بحث بکارت به سختی به انجام رسید. اما بعد از اون هر روز همسرم از من می خواد که نزدیکی و دخول داشته باشیم. من هم سعی خودمو می کنم ولی ممکنه بعضی روزها نزدیکی نداشته باشیم . مواردی هست که می خوام راهنمایی بگیرم چون دارم بد جور عذاب میکشم . 1- من میل جنسیم به همسرم خیلی کمه و بیشتر از این که از دخول لذت ببرم از معاشقه باهاش لذت می برم و فشار عصبی زیادی وقتی که همسرم از م می خواد دخول کنم بهم می یاد 2- چند وقته اخیر به محض دخول سریع از حالت نعوظ خارج می شه و این موضوع شدیدا موجب نا امیدی خانمم از من شده و به من می گه باید برم دکتر . درحالی که من در شکلهای دیگر ارتباطمون هیچ وقت این مشکل رو پیدا نمی کنم . 3-نمی تونم به همسرم بگم زیاده روی در نزدیکی علاوه بر اینکه از لحاظ روحی بهم فشار می ره از لحاظ جسمی هم ممکنه ضرر داشته باشه چون به محض بیان یا ناراحت می شه و یا به سرعت فراموش می کنه و دوباره درخواست می کنه 4- با همه این مسائل مشکلی ندارم اگه از حالت نعوظ خارج نشه به ارتباطمون ادامه می دم ولی اون وضعیت باعث سردی شدید من به ادامه ارتباط میشه 5- در ضمن از همه مهمتر اینه که همسر من خیلی زودتر از من به ارگاسم می رسه با اینکه زنه ولی من بیچاره حداقل یک ربع تا نیم ساعت دیگه باید به فعالیت جنسیم ادامه بدم و چون میلم به همسرم کمه از روش تخیلی استفاده می کنم . فکر کنم بهش می گن فیتیش . خواهش می کنم منو راهنمایی کنید چون دارم دیوانه می شم . و فکر می کنم مشکل جنسی پیدا کردم چون می دونم طبع گرمی دارم و قبل از ازدواج هیچ وقت از هیچ چیز مانع تحریکم نبود و یا جنب می شدم و یا مجبور بودم از راه خود ارضایی خودمو تخلیه کنم . البته سالهای پیش نیز صیغه موقت داشتم که از اون ارتباط جنسیم همیشه لذت می بردم و هنوزم بهش فکر می کنم . جدا می خوام کمکم کنید چون زندگیمو با این وضعیت در خطر می بینم 3-
سه‌شنبه، 9 شهريور 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

فوووری ، فووری ، فوررری ،**************** با سلام خدمت مشاور محترم ببخشید چون خیلی عجله دارم سوالمو...

( تحصیلات : لیسانس ، 30 ساله )

فوووری ، فووری ، فوررری ،****************
با سلام خدمت مشاور محترم ببخشید چون خیلی عجله دارم سوالمو اینجا مطرح می کنم
30 ساله هستم و 8 ماه از عقد و یک ماه از عروسیم می گزره .
قبل از عروسی هسرم شدیدا به ارتباط جنسی بدون دخول ابراز علاقه می کرد و من هم هفته ای یکبار سعی می کردم محیط آن ارتباط رو براش فراهم کنم .
بعد از عروسی بحث بکارت به سختی به انجام رسید. اما بعد از اون هر روز همسرم از من می خواد که نزدیکی و دخول داشته باشیم. من هم سعی خودمو می کنم ولی ممکنه بعضی روزها نزدیکی نداشته باشیم .
مواردی هست که می خوام راهنمایی بگیرم چون دارم بد جور عذاب میکشم .
1- من میل جنسیم به همسرم خیلی کمه و بیشتر از این که از دخول لذت ببرم از معاشقه باهاش لذت می برم و فشار عصبی زیادی وقتی که همسرم از م می خواد دخول کنم بهم می یاد
2- چند وقته اخیر به محض دخول سریع از حالت نعوظ خارج می شه و این موضوع شدیدا موجب نا امیدی خانمم از من شده و به من می گه باید برم دکتر . درحالی که من در شکلهای دیگر ارتباطمون هیچ وقت این مشکل رو پیدا نمی کنم .
3-نمی تونم به همسرم بگم زیاده روی در نزدیکی علاوه بر اینکه از لحاظ روحی بهم فشار می ره از لحاظ جسمی هم ممکنه ضرر داشته باشه چون به محض بیان یا ناراحت می شه و یا به سرعت فراموش می کنه و دوباره درخواست می کنه
4- با همه این مسائل مشکلی ندارم اگه از حالت نعوظ خارج نشه به ارتباطمون ادامه می دم ولی اون وضعیت باعث سردی شدید من به ادامه ارتباط میشه
5- در ضمن از همه مهمتر اینه که همسر من خیلی زودتر از من به ارگاسم می رسه با اینکه زنه ولی من بیچاره حداقل یک ربع تا نیم ساعت دیگه باید به فعالیت جنسیم ادامه بدم و چون میلم به همسرم کمه از روش تخیلی استفاده می کنم . فکر کنم بهش می گن فیتیش .
خواهش می کنم منو راهنمایی کنید چون دارم دیوانه می شم . و فکر می کنم مشکل جنسی پیدا کردم چون می دونم طبع گرمی دارم و قبل از ازدواج هیچ وقت از هیچ چیز مانع تحریکم نبود و یا جنب می شدم و یا مجبور بودم از راه خود ارضایی خودمو تخلیه کنم . البته سالهای پیش نیز صیغه موقت داشتم که از اون ارتباط جنسیم همیشه لذت می بردم و هنوزم بهش فکر می کنم .
جدا می خوام کمکم کنید چون زندگیمو با این وضعیت در خطر می بینم
3-


مشاور: hassan najafi

دوست گرامي بهترين راه كه مي توانيد غير مستقيم و نافذ براي ايشان اين مساله را روشن كنيد اينست كه به پزشك مراجعه كنيد و مساله را مطرح كنيد در اينصورت مثلا پزشك به شما توصيهمي كند كه در هفته دو يا سه بار بيشتر نشود تا انرژي به بدن شما بازگردد. دوست گرامي تمام اين مشكلات با رفتن به پزشك حل مي شود . سعي كنيد خجالت و حيا را بهانه نكنيد و با همسرتان با پزشك مراجعه كنيد . در اين صورت همسرتان قانع خواهد شد .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.