سعدی

سلام من قصد دارم دختری 18 ساله را با یک صبغه موقت محرم خود کنم و میخوام از مرجعی تقلید کنم که اذن پدر...

سلام من قصد دارم دختری 18 ساله را با یک صبغه موقت محرم خود کنم و میخوام از مرجعی تقلید کنم که اذن پدر رو واجب ندوسته(مثل آیت ا.. روحانی) . 1-لیست مهزر های در اصفهان که میتوان برای این کار به اونجا مراجعه کرد از کجا باید آورد؟ 2-چه مدارکی نیاز داره؟ 3-اگر به اونجا مراجعه کنیم مشکلی باسمون پیش نمیارن؟که خونواده ها یه وقت متوجه بشن...! 4-این صیغه کاملا مخفیانه است؟ و اصلا احتمال نداره از طریقی به اطلاع خونواده دختر برسونند؟؟؟؟(یا مهزر یا قانون یا برادران نه چندان محترم گشتی ول در خیابون)
جمعه، 26 شهريور 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

سعدی

سلام من قصد دارم دختری 18 ساله را با یک صبغه موقت محرم خود کنم و میخوام از مرجعی تقلید کنم که اذن پدر...

سعدی ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 22 ساله )

سلام
من قصد دارم دختری 18 ساله را با یک صبغه موقت محرم خود کنم و میخوام از مرجعی تقلید کنم که اذن پدر رو واجب ندوسته(مثل آیت ا.. روحانی) .
1-لیست مهزر های در اصفهان که میتوان برای این کار به اونجا مراجعه کرد از کجا باید آورد؟
2-چه مدارکی نیاز داره؟
3-اگر به اونجا مراجعه کنیم مشکلی باسمون پیش نمیارن؟که خونواده ها یه وقت متوجه بشن...!
4-این صیغه کاملا مخفیانه است؟ و اصلا احتمال نداره از طریقی به اطلاع خونواده دختر برسونند؟؟؟؟(یا مهزر یا قانون یا برادران نه چندان محترم گشتی ول در خیابون)


مشاور: hassan najafi

دوست گرامي شما نمي توانيد ايشان را بدون اذن ولي عقد كنيد . در اينصورت شما نيز نمي توانيد به آقاي روحاني رجوع كنيد . چرا كه مرجع تقليد بايد اعلم باشد و فعلا اقاي روحاني به عنوان اعلم معرفي نشده اند . در محضرها همگي اذن ولي را مي خواهد . دوست عزيز بهتر است كمي صبوري و شكيبايي كنيد سن شما مناسب ازدواج دائم است . كمي تلاش خود را بيشتر كنيد و عجله نكنيد تا يك سري مقدمات را فراهم كنيد آنگاه هر چه زودتر به خواستگاري برويد . از خدا طلب كمك كنيد و به او توكل كنيد خداوند يقينا شما را كمك مي كند . ارتباط خود با نامحرم را به حداقل برسانيد تا شهوت شما را بي تاب نكند .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.