علی

بسمه تعالی با سلام و دعای خیر : وباتشکرازجوابیه شما عزیزان به سوال کد رهگیری 16560 جهت باز گرداندن...

بسمه تعالی با سلام و دعای خیر : وباتشکرازجوابیه شما عزیزان به سوال کد رهگیری 16560 جهت باز گرداندن پوشه Gamaes که از لیست All porgram به روی صفحه دیسک تاب منتقل شده که خواسته بودم بجای اول خودش انتقال یابد که 2 روش را پیشنهاد کرده بودید که در روش اول گفته بودید که روی پوشه Gamaes کلیک کرده و دکمه رانگه داشته بروی منوی Start رفته و بعد روی شاخه های مختلف حرکت کرده ( در همان حال که پوشه Gamaes را گرفته ) و در جای مناسب رها کنم این عملیات را انجام دادم که بلطف خدا و راهنمایی شماعزیزان به هدف ام رسیدم ولی زمانی که پوش Gamaes روی دیسک تاب را Delets نمودم پوشه Gamaes راکه انتقال یافته بود در لیست All porgram آن هم حذف شده بود . بنابراین, این روش ردمیشود. اما در روش دوم عنوان نموده اید که به درایو ویندوز در پوشه Documentand settings پوشه All users را باز کرده بعد Start menu را باز نموده ( که همان منویStart پایین ویندوز است ) که به شکل پوشه شده سپس پوشه gamaes را در آن قسمت کپی کنیم . که با یک بار کلیک کردن بر روی پوشه gamaes آنرا هایلایت نموده ام . در قسمت File And folder tasks گزینه copy this folder انتخاب کردم و بعد کادرCopv Items باز شد که آدرس محل کپی را می خواهد حال باید کدام آدرس را انتخاب کنمGamaes در محل اولیه خود جای بگیرد؟ لطفا تا آخر مرحله را خود شما عمل کنید سپس نتیجه را برایم زحمت کشیده تایپ کنید از دقت و ریزه کاریها یی که قبلا برایم ارسال کردهاید متشکرم و من الله التوفیق
جمعه، 2 مهر 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

علی

بسمه تعالی با سلام و دعای خیر : وباتشکرازجوابیه شما عزیزان به سوال کد رهگیری 16560 جهت باز گرداندن...

علی ( تحصیلات : کم سواد ، 53 ساله )

بسمه تعالی
با سلام و دعای خیر : وباتشکرازجوابیه شما عزیزان به سوال کد رهگیری 16560 جهت باز گرداندن پوشه Gamaes که از لیست
All porgram به روی صفحه دیسک تاب منتقل شده که خواسته بودم بجای اول خودش انتقال یابد که 2 روش را پیشنهاد کرده بودید که در روش اول گفته بودید که روی پوشه Gamaes کلیک کرده و دکمه رانگه داشته بروی منوی Start رفته و بعد روی شاخه های مختلف حرکت کرده ( در همان حال که پوشه Gamaes را گرفته ) و در جای مناسب رها کنم این عملیات را انجام دادم که بلطف خدا و راهنمایی شماعزیزان به هدف ام رسیدم ولی زمانی که پوش Gamaes روی دیسک تاب را Delets نمودم پوشه Gamaes راکه انتقال یافته بود در لیست All porgram آن هم حذف شده بود . بنابراین, این روش ردمیشود.
اما در روش دوم عنوان نموده اید که به درایو ویندوز در پوشه Documentand settings پوشه All users را باز کرده بعد Start menu را باز نموده ( که همان منویStart پایین ویندوز است ) که به شکل پوشه شده سپس پوشه gamaes را در آن قسمت کپی کنیم . که با یک بار کلیک کردن بر روی پوشه gamaes آنرا هایلایت نموده ام . در قسمت File And folder tasks گزینه copy this folder انتخاب کردم و بعد کادرCopv Items باز شد که آدرس محل کپی را می خواهد حال باید کدام آدرس را انتخاب کنمGamaes در محل اولیه خود جای بگیرد؟
لطفا تا آخر مرحله را خود شما عمل کنید سپس نتیجه را برایم زحمت کشیده تایپ کنید از دقت و ریزه کاریها یی که قبلا برایم ارسال کردهاید متشکرم و من الله التوفیق


مشاور: روابط عمومي راسخون

با سلام و تشکر کاربر گرامی، در مرحله آخر پس از یافتن محل games، کفیست آن را از روی دسکتاپ cut و به محل مورد نظر paste نمائید. ولی مجدداً راه ساده تری برایتان عنوان می کنیم. منوی استارت را باز کرده، بر روی All programs کلیک راست و گزینه open را انتخاب نمائید. حال از پنجره باز شده پوشه Programs را باز نموده و games را از روی دسکتاپ cut کرده و در پوشه Paste ، programs کنید. (تنها با 8 کلیک ساده)



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.