با سلام و خسته نباشید خدمت شما من متاهل هستم . از ابتدا در مورد حکم جنابت اینگونه فهمیدم که هر گونه...

با سلام و خسته نباشید خدمت شما من متاهل هستم . از ابتدا در مورد حکم جنابت اینگونه فهمیدم که هر گونه تحریکی در مورد زن نیاز به غسل دارد. در مطالعه مجددی که از کتاب آیت ا.. مکارم شیرازی داشتم در این مورد خواندم که چنانچه زن تحریک شود و ارضا نشود و تنها منی از جای خود حرکت کند نیاز به غسل ندارد. من تا به حال در مورد همه تحریک هایی که داشته ام حتی اگر ارضا نشده باشم غسل انجام داده ام . لطفا مرا در این زمینه راهنمایی کنید و مفهوم جمله نوشته شده در کتاب را واضح تر بیان نمایید با تشکر
سه‌شنبه، 20 مهر 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

با سلام و خسته نباشید خدمت شما من متاهل هستم . از ابتدا در مورد حکم جنابت اینگونه فهمیدم که هر گونه...

( تحصیلات : لیسانس ، 26 ساله )

با سلام و خسته نباشید خدمت شما
من متاهل هستم . از ابتدا در مورد حکم جنابت اینگونه فهمیدم که هر گونه تحریکی در مورد زن نیاز به غسل دارد. در مطالعه مجددی که از کتاب آیت ا.. مکارم شیرازی داشتم در این مورد خواندم که چنانچه زن تحریک شود و ارضا نشود و تنها منی از جای خود حرکت کند نیاز به غسل ندارد. من تا به حال در مورد همه تحریک هایی که داشته ام حتی اگر ارضا نشده باشم غسل انجام داده ام .
لطفا مرا در این زمینه راهنمایی کنید و مفهوم جمله نوشته شده در کتاب را واضح تر بیان نمایید
با تشکر


مشاور: hassan najafi

هرگاه زنان به اوج لذت جنسي برسند و همزمان رطوبتي از آنها خارج گردد (که غالباً همراه با سستي بدن است) رطوبت مذکور حکم مني دارد و بايد غسل جنابت کنند. و در صورت شک وظيفه ي ندارند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.