با سلام و خسته نباشید دیروز یه پیامی به دستم رسید که متن پیام به صورت زیر بود: "به امام زمان قسم این...

با سلام و خسته نباشید دیروز یه پیامی به دستم رسید که متن پیام به صورت زیر بود: "به امام زمان قسم این پیام دختری از خوزستانم که پزشکان از معالجم ناامید شدند شبی خواب حضرت زینب (س) را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد. مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20میلیون بدست آورد. دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد. اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیام رو واسه 20 نفر بفرست 20روز دیگه منتظر معجزه باش اگر نرسید با این تماس بگیر 09163803915 " حالا با خوندن این پیام باید اونو واسه 20 نفر بفرستم که واسم مقدور نیست، از طرفی خواستم اونو واسه چند نفری که میشناسم بفرستم اما با خودم گفتم شاید اونا هم مثل من دچار مشکل بشن و واسشون مقدور نباشه که اونو واسه 20 نفر دیگه بفرستن. میخواستم لطف کنین و راهنماییم کنین حالا چیکار باید بکنم؟؟؟؟ متشکرم
پنجشنبه، 15 ارديبهشت 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

با سلام و خسته نباشید دیروز یه پیامی به دستم رسید که متن پیام به صورت زیر بود: "به امام زمان قسم این...

( تحصیلات : فوق لیسانس ، 26 ساله )

با سلام و خسته نباشید
دیروز یه پیامی به دستم رسید که متن پیام به صورت زیر بود:
"به امام زمان قسم این پیام دختری از خوزستانم که پزشکان از معالجم ناامید شدند شبی خواب حضرت زینب (س) را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد. مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20میلیون بدست آورد. دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد. اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیام رو واسه 20 نفر بفرست 20روز دیگه منتظر معجزه باش اگر نرسید با این تماس بگیر 09163803915 "
حالا با خوندن این پیام باید اونو واسه 20 نفر بفرستم که واسم مقدور نیست، از طرفی خواستم اونو واسه چند نفری که میشناسم بفرستم اما با خودم گفتم شاید اونا هم مثل من دچار مشکل بشن و واسشون مقدور نباشه که اونو واسه 20 نفر دیگه بفرستن. میخواستم لطف کنین و راهنماییم کنین حالا چیکار باید بکنم؟؟؟؟
متشکرم


مشاور: hassan najafi

خواهر گرامی مراقب باشید این متنها هیچ وجهه شرعی و عقلی ندارند و تنها خرافاتی بیش نیست که یا افراد جاهل آن را منتشر میکنند و یا افرادی با قصد و نیت خاص خود . نگران نباشید اصلاچنین چیزهایی نه تایید ائمه اطهار است و نه تایید عقل انسانی . توکل و امور خود را به خدا بسپارید و از شر شیطان به او پناه ببرید . موفق باشید .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما