1 – خدا کیست ؟چه شکلیست و خانه ی او کجا قرار دارد ؟ 2 – محمد چگونه با یک اسب به معراج رفت ؟ 3 – معراج...

1 – خدا کیست ؟چه شکلیست و خانه ی او کجا قرار دارد ؟ 2 – محمد چگونه با یک اسب به معراج رفت ؟ 3 – معراج کجاست و چگونه به اثبات رسیده ؟ 4 – عصای موسی چگونه به اژدها تبدیل شد ؟ 5 – موسی چگونه با عصای خود دریا را شکافت ؟ 6 – قوچ حضرت ابراهیم چگونه به او داده شد ؟چگونه قوچ از اسمان نازل شد ؟ 7 – چگونه آتش ابراهیم به گلستان تبدیل شد ؟ 8 – انسان چگونه از گل آفریده شد ؟ مایقی حیوانات از چه چیزی افریده شده اند ؟ 9 – حضرت یونس چگونه به شکم یه نهنگ راه یافت و زنده بیرون امد ؟ 10 – بهشت کجای افرینش قرار دارد ؟ جهنم کجای افرینش است ؟ 11 – آدم و حوا چه کسانی بودند و دارای چه فیزیولوژی بدنی بوده اند ؟ 12- مریم چگونه باردار شد آن هم بدون همسر ؟ 13- عیسی چگونه کر را شنوا لال را سخنگو و مرده را زنده میکرد ؟ 14 – آب هایی که کشتی حضرت نوح را برافراز اسمان به جرکت درآوردند بعد از فرونشانی کشتی ابها کجا رفتند ؟ 15 – گفته شده نوح از هر جانور یک جفت وارد کشتی کرد اکنون اون چگونه توانسته است کل جهان رو بگردد و جانوران ان را جستجو کند و از هر کدام یک جفت به کشتی ببرد ؟ 16- پرنده هایی که موسی قطعه قطعه کرد چگونه دوباره به هم پیوستن و پرواز کردن ؟ 17 – محمد چگونه با گفتن نمی خط جمله با سواد شد ؟ 18- حضرت سلیمان چگونه با هدهد و مورچه سخن میگفت ؟ 19- حضرت خضر به چه علت سر یک بچه رو از تنش جدا کرد ان هم به علت اینکه او میندانسته که این کودک در آینده کافر میشود ؟ 20 – حضرت خضر چگونه بر روی آبها راه میرفت ؟ 22 - نوح چگونه 1300 سال عمر کرد ؟ 23 – امام زمان بعد از ناپدید شدن چگونه این همه سال عمر کرد و هزارو اندی سال از نظرها غایب مانده ؟ 24 – حضرا عیسی اگر عمرش به پایان نرسیده پس کجا رفته ؟ 25 – کلاغ هایی که بر روی سر ابرهه سنگ ریختن چگونه اینکار رو کردند ؟
پنجشنبه، 29 ارديبهشت 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

1 – خدا کیست ؟چه شکلیست و خانه ی او کجا قرار دارد ؟ 2 – محمد چگونه با یک اسب به معراج رفت ؟ 3 – معراج...

( تحصیلات : فوق لیسانس ، 32 ساله )

1 – خدا کیست ؟چه شکلیست و خانه ی او کجا قرار دارد ؟
2 – محمد چگونه با یک اسب به معراج رفت ؟
3 – معراج کجاست و چگونه به اثبات رسیده ؟
4 – عصای موسی چگونه به اژدها تبدیل شد ؟
5 – موسی چگونه با عصای خود دریا را شکافت ؟
6 – قوچ حضرت ابراهیم چگونه به او داده شد ؟چگونه قوچ از اسمان نازل شد ؟
7 – چگونه آتش ابراهیم به گلستان تبدیل شد ؟
8 – انسان چگونه از گل آفریده شد ؟ مایقی حیوانات از چه چیزی افریده شده اند ؟
9 – حضرت یونس چگونه به شکم یه نهنگ راه یافت و زنده بیرون امد ؟
10 – بهشت کجای افرینش قرار دارد ؟ جهنم کجای افرینش است ؟
11 – آدم و حوا چه کسانی بودند و دارای چه فیزیولوژی بدنی بوده اند ؟
12- مریم چگونه باردار شد آن هم بدون همسر ؟
13- عیسی چگونه کر را شنوا لال را سخنگو و مرده را زنده میکرد ؟
14 – آب هایی که کشتی حضرت نوح را برافراز اسمان به جرکت درآوردند بعد از فرونشانی کشتی ابها کجا رفتند ؟
15 – گفته شده نوح از هر جانور یک جفت وارد کشتی کرد اکنون اون چگونه توانسته است کل جهان رو بگردد و جانوران ان را جستجو کند و از هر کدام یک جفت به کشتی ببرد ؟
16- پرنده هایی که موسی قطعه قطعه کرد چگونه دوباره به هم پیوستن و پرواز کردن ؟
17 – محمد چگونه با گفتن نمی خط جمله با سواد شد ؟
18- حضرت سلیمان چگونه با هدهد و مورچه سخن میگفت ؟
19- حضرت خضر به چه علت سر یک بچه رو از تنش جدا کرد ان هم به علت اینکه او میندانسته که این کودک در آینده کافر میشود ؟
20 – حضرت خضر چگونه بر روی آبها راه میرفت ؟
22 - نوح چگونه 1300 سال عمر کرد ؟
23 – امام زمان بعد از ناپدید شدن چگونه این همه سال عمر کرد و هزارو اندی سال از نظرها غایب مانده ؟
24 – حضرا عیسی اگر عمرش به پایان نرسیده پس کجا رفته ؟
25 – کلاغ هایی که بر روی سر ابرهه سنگ ریختن چگونه اینکار رو کردند ؟


با عرض سلام ووقت به خیر خدمت برادر گرامی و آرزوی سلامت و سعادت و پیروزسی و توفیق برای جوان عزیز! ما در این مرکز مقداری محدودیت پاسخگویی داریم و مسئول پایگاه اجازه پاسخ بیش از چند جواب را نمی دهند اما حقیر سعی می کنم به خاطر دوستی و ارادت به جوانان عزیز حداکثر سعی خود را بنمایم: ببخشید تصمیمم عوض شد . به قول قدیمیا یک ده آباد به از صد شهر خراب چندتا از سوالاتتون رو به طور کلی جواب می دم امیدوارم قانع بشین یا حق! در مورد 23 سوالل از 3 تا 25 باید بگویم همه این ها معجزه بوده همان خدایی که روزی از روی عشق معرفتش و عشق بازی با بنده کاملش یعنی انسان آدمی را از یک مشت خاک و گل آفرید و با معجزه خود روح عظیم خود که نه قابل پذیرش عقل است و نه قابل هضم به درون این خاک و گل که دیگر به شکل پاره گوشتی به نام دل در آمده بود دمید. که دیده که گفته از من نپرسید چون من هم آنجا نبودم. اما اینک که اینجا نشسته ام در درون خود یک وجد و شور و شوق و امید و نور و پروازی را از ناکجا آباد دلم دریافت می کنم که می دانم و می دانی و می دانست و می دانیم: کز نیستان تا مرا ببریده اند ------از نفیرم مرد و زن نالیده اند یا راه را از چاه تشخیص می دهیم آنگاه به اندک معجزه ای یا بالاتر از آن چون سلمان فارسی محمدی ص از راه عقل و دل و یا همچون اویس از راه عشق و یا همچون علی از راه باطن و نور و عقل کل و عشق کامل و.... به نور انبیاء ایمان می آوریم و یا صبر می کنیم تا همه انبیاء الهی بیایند و بروند و هرکدام بسته به قدرت و توان خود بسته به درجه عقل و علم و آگاهی قوم خود معجزه ای بزرگ و کوچک از ید بیضای موسوی تا قرآن پاک محمدی که اکنون بیش از 1000 سال است فریاد می زند مردی هست که سوره ای یا آیه ای چون من بیاورد تا خداو کلامش و محمدش را زیر سوال ببرد و تاکنون بزرگترین ادیبان و فیلسوفان و اندیشمندان عالم یا به مبارزه جرأت ننموده اند و یا ناچار همچون جادوگران فرعونی سر تعظیم فرود آورده و به حقیقت نورانی آن ایمان آورده اند . به هر صورت اگر دل و دین چو حافظ به دلدار سپردیم و خرقه و کتاب و هستی و آبرو بر سر باده مستانه عشق نهادیم بدون معجزه و این بازی های کودکانه عشق ایمان می آوریم و همچون شهریار تبریزی به شهریاری عالم می رسیم که از رشته پزشکیش برید و به وادی جنون عشقش سر برآورد. اما و اما و صد اما و اگر با دلی شکاک و چرکین دل را آلودیم و بجای پرواز تا بر دوست ، این مرغ باغ ملکوت را پابست شک و تردید و دو دلی و ... نمودیم- گرچه بودنش نیاز است اما ماندنش آفت سات- و یا به گناه و نیرنگ و بی ادبیش رنگین نمودیم ..... دیگر همه و همه و همه که جمع آیند و تمام معجزات عالم را در ظرفی به مغزو دل ما ریزند.............کالحجاره بل اشد قسوه حاضریم برای ثبات خلافت خلیفه محمد صلی الله علیه و آله تیغ بر گلوی نواده و خلف صالحش حسین بنهیم و گرچه ره عشق او را هموار نمودیم اما از او ندای (هیهات منا الذله) و از ما ندای(ادر کاسا و ناولها،الا یا ایها الساقی) باقی خواهد ماند. پس حال می فهمیم که همه معجزات بالا که پرسیده اید اگر بوی و طعم و یاد دلدار را در دل غافل بشر بیدار نماید خوب و مفید و اثر بخش است و الا معجزه عظیم قرآنش هم بر دل غافل و تاریک مشرکین از صدر عالم تا به قیامت هیچ اثر نکند. دوست عزیز از سوالت بیش از اینکه خود بهره ببری به ما بهره رساندی که یاد دلدار را در حقیر تازه نمودی. از سوالتان متشکر و از پاسخ ناقص و پر از ضد و نقیض و شطحی و عاشقانه ام پوزش می طلبم. موفق و مؤید و پیروز باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما