sajjad

با سلام وعرض خسنه نباشید. بنده میخواهم از دانشگاهم را از سراسری ارومیه به دانشگاه آزاد شهرستان خوی (به...

با سلام وعرض خسنه نباشید. بنده میخواهم از دانشگاهم را از سراسری ارومیه به دانشگاه آزاد شهرستان خوی (به دلایلی) تغییر دهم. و چونکه من دوترم در سراسری رشته فیزیک نظری خوانده ام ومیخواهم در آزاد رشته نرم افزار کامپیوتر بخوانم، پس میخواهم همه عمومی هایی که در سراسری خوانده ام و درس فیزیک یک که نمره اش سیزده ونیم است را معادل سازی کنم. اولین سئوالم اینست که آیا اینکار امکان پذیر است یا باید به ناچار از صفر در دانشگاه آزاد شروع کنم؟ البته چونکه در درسهای اختصاصی فقط میتوانم فیزیک یک را تطبیق دهم (چونکه بقیه درسها یک در رشته جدید نیستند یا نمره شان کمتر از دوازده است) آیا میتوانم فقط در اختصاصی ها آنرا تطبیق دهم؟ آیا در قبال این تطبیق دادن، شهریه اضافی هم از ما میگیرند؟ من در چه تاریخی باید از سراسری انصراف بدهم و مدارک تطبیق سازی را به دانشگاه آزاد ارائه بدهم؟ به تازگی یک شرطی را هم باری تطبیق واحد دیده ام که (البته عین جمله اش یادم نیست ویه چیزی تو این مایه ها بود!) گفته که تعداد واحدهایی که تطبیق سازی میشوند باید با تعداد واحدهای برداشته شده در دانشگاه مقصد برایر باشد! این یعنی چه؟ کل درسهایی که من میخواهم تطبیق بدهم دروس فیزیک یک/ فارسی عمومی/ تنظیم خانواده/ آیین زندگی/ زبان عمومی است که مجموعا حدود 12 واحد میشود. یعنی من باید در دانشگاه مقصد دوازده واحد بردارم؟ اینجوری که نمیشود. ممنونم که مرا راهنمایی بفرمایید! یاحق!
چهارشنبه، 15 تير 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

sajjad

با سلام وعرض خسنه نباشید. بنده میخواهم از دانشگاهم را از سراسری ارومیه به دانشگاه آزاد شهرستان خوی (به...

sajjad ( تحصیلات : دیپلم ، 20 ساله )

با سلام وعرض خسنه نباشید.
بنده میخواهم از دانشگاهم را از سراسری ارومیه به دانشگاه آزاد شهرستان خوی (به دلایلی) تغییر دهم.
و چونکه من دوترم در سراسری رشته فیزیک نظری خوانده ام ومیخواهم در آزاد رشته نرم افزار کامپیوتر بخوانم، پس میخواهم همه عمومی هایی که در سراسری خوانده ام و درس فیزیک یک که نمره اش سیزده ونیم است را معادل سازی کنم.
اولین سئوالم اینست که آیا اینکار امکان پذیر است یا باید به ناچار از صفر در دانشگاه آزاد شروع کنم؟
البته چونکه در درسهای اختصاصی فقط میتوانم فیزیک یک را تطبیق دهم (چونکه بقیه درسها یک در رشته جدید نیستند یا نمره شان کمتر از دوازده است) آیا میتوانم فقط در اختصاصی ها آنرا تطبیق دهم؟
آیا در قبال این تطبیق دادن، شهریه اضافی هم از ما میگیرند؟
من در چه تاریخی باید از سراسری انصراف بدهم و مدارک تطبیق سازی را به دانشگاه آزاد ارائه بدهم؟
به تازگی یک شرطی را هم باری تطبیق واحد دیده ام که (البته عین جمله اش یادم نیست ویه چیزی تو این مایه ها بود!) گفته که تعداد واحدهایی که تطبیق سازی میشوند باید با تعداد واحدهای برداشته شده در دانشگاه مقصد برایر باشد! این یعنی چه؟ کل درسهایی که من میخواهم تطبیق بدهم دروس فیزیک یک/ فارسی عمومی/ تنظیم خانواده/ آیین زندگی/ زبان عمومی است که مجموعا حدود 12 واحد میشود. یعنی من باید در دانشگاه مقصد دوازده واحد بردارم؟ اینجوری که نمیشود.
ممنونم که مرا راهنمایی بفرمایید!
یاحق!


مشاور: سيد نصير کتابی

با سلام به شما کاربر گرامی در جواب سوال اولتان بستگی به دانشگاه مقصد دارد ولی در اکثر دانشگاهها امکان پذیر است. و سوال دوم اگر آن درس اختصاصی در رشته انتخابی شما باشد می توانید با مراجعه به مدیر گروه این کار را انجام دهید. وشهریه اضافی از شما نخواهند گرفت. شما در زمانی که میخواهید ثبت نام کنید باید انجام دهید. در ضمن با این شرایط که گفتید می توانید این دروس را تطبیق دهید و ربطی به تعداد واحد که می خواهید انتخاب کنید ندارد. با آرزوی موفقیت شما



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.