ليلی

سلام خسته نباشيد. من هميشه بعد از وضو جای مسح سرم رو با حوله ی وضوم خشك ميكنم چندوقت پيش دوستی بهم گفت...

سلام خسته نباشيد. من هميشه بعد از وضو جای مسح سرم رو با حوله ی وضوم خشك ميكنم چندوقت پيش دوستی بهم گفت اينكار اشتباهه و وضو رو باطل ميكنه!!!!! آيا اين حرف درسته؟؟؟؟؟ واقعا" وضوم اشتباه ميشه؟؟؟
يکشنبه، 30 مرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ليلی

سلام خسته نباشيد. من هميشه بعد از وضو جای مسح سرم رو با حوله ی وضوم خشك ميكنم چندوقت پيش دوستی بهم گفت...

ليلی ( تحصیلات : لیسانس ، 21 ساله )

سلام خسته نباشيد.
من هميشه بعد از وضو جای مسح سرم رو با حوله ی وضوم خشك ميكنم چندوقت پيش دوستی بهم گفت اينكار اشتباهه و وضو رو باطل ميكنه!!!!!
آيا اين حرف درسته؟؟؟؟؟
واقعا" وضوم اشتباه ميشه؟؟؟


مشاور: sayed mojtaba navab

با عرض سلام تسلیت شهادت مولی الموحدین علی ع خدمت خواهر گرامی! لطفا در مسایل شرعی آینده مرجع خود را معین فرمایید . اگر چنانچه وسط وضو و پیش از کشیدن مسح پا ها با شد بله موجب ابطال وضو و در نتیجه نماز و لازم است از زمانی که این اشتباه ارا مرتکب می شده اید نماز هایش را به مرور و آرام آرام قضا نمایید . اما اگر طبق سوال بعد از اتمام وضوء –کشیدن مسح پاها- خشک می کرده اید اگرچه مکروه است و بهتر است خشک ننمایید اما مبطل وضو نیست و هیچ اشکالی ندارد . اگر خودتان رساله مرجع خود را یافته و. مطالعه نمایید دیگر کسی اینچنین شما را نمی ازارد و خودتان هم دیگران را کمک می نمایید. ان شاء الله خوشبخت و سعادتمند شوید. از کمک به همنوعان خود مخصوصا مردم مظلوم سومالی و دعا برای حق خواهان عالم مخصوصا مردم بحرین غفلت نورزید. موفق ، موید و پیروز و سربلند باشید!



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.