بسم الله الرحمن الرحيم باسلام و عرض خسته نباشيد من تحقيقي دارم درباره ي صيحه هاي آسماني كه از لحاظ...

بسم الله الرحمن الرحيم باسلام و عرض خسته نباشيد من تحقيقي دارم درباره ي صيحه هاي آسماني كه از لحاظ علمي آيا امكان دارد كه آدم با آنها بميرد؟ و در علم ها ي فيزيك و زيست شناسي آن را بررسي كنيم آيا در اين زمينه و در اين تحقيق مي توانيد مرا ياري كنيد؟
چهارشنبه، 16 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

بسم الله الرحمن الرحيم باسلام و عرض خسته نباشيد من تحقيقي دارم درباره ي صيحه هاي آسماني كه از لحاظ...

( تحصیلات : راهنمایی ، 14 ساله )

بسم الله الرحمن الرحيم
باسلام و عرض خسته نباشيد
من تحقيقي دارم درباره ي صيحه هاي آسماني كه از لحاظ علمي آيا امكان دارد كه آدم با آنها بميرد؟ و در علم ها ي فيزيك و زيست شناسي آن را بررسي كنيم آيا در اين زمينه و در اين تحقيق مي توانيد مرا ياري كنيد؟


مشاور: sayed mojtaba navab

با عرض سلام و آرزوی احساس سبک بالی پس از ماه نور وقرآن و شهرالله خدمت کاربر گرامی! با عرض پوزش حقیر در این زمینه نه تخصصی دارم و نه زمان پژوهش اما بنابر دغدغه حقیر در مورد موارد علمی که بسیار سفارش شده است به آدرس های ذیل مراجعه فرمایید حتما بهره ها خواهید برد ان شاء الله با نور علم عقل هامان کامل و جهل و تعصب دو بال شیطان شکسته راه بر ظهور یار غائب از نظر هموار گردد: http://johareh.blogfa.com/post-30.aspx ------ http://www.pajoohe.com/FA/index.php?Page=definition&UID=43284 ----------- http://www.maktabevahy.org/Services/Document/View.aspx?OId=151 --------- http://www.tahoordanesh.com/page.php?pid=12722 ------------- http://www.eteghadat.com/forum/forum-f35/topic-t629.html ------------- http://asrar2012.mihanblog.com/post/category/2 مهمممممم مفیدددددددد ---------- http://pmbs.ir/learning/fun-physic-content/1140-miracle-of-the-quran-of-day.html مهمممممم مفیدددددددد ---------- http://tmb4u.blogfa.com/cat-13.aspx ان شاء الله خوشبخت و سعادتمند شوید. از کمک به همنوعان خود مخصوصا مردم مظلوم سومالی و دعا برای حق خواهان عالم مخصوصا مردم بحرین غفلت نورزید. موفق ، موید و پیروز و سربلند باشید!



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.