مهدی

با سلام وخسته نباشید با توجه به اینکه یکی از راه های درمان زود انزالی . استمنا و دست نگه داشتن در لحظه...

با سلام وخسته نباشید با توجه به اینکه یکی از راه های درمان زود انزالی . استمنا و دست نگه داشتن در لحظه ارگاسم است. آیا از لحاظ شرعی مشکل دارد؟
شنبه، 13 اسفند 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

مهدی

با سلام وخسته نباشید با توجه به اینکه یکی از راه های درمان زود انزالی . استمنا و دست نگه داشتن در لحظه...

مهدی ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 22 ساله )

با سلام وخسته نباشید
با توجه به اینکه یکی از راه های درمان زود انزالی . استمنا و دست نگه داشتن در لحظه ارگاسم است. آیا از لحاظ شرعی مشکل دارد؟


مشاور: hasan najafi

انزال زودرس در مردان جوان بيشتر ديده مي شود. ولي مي تواند نتيجه شرطي شدن فرهنگي باشد يعني هنگامي که فرد رابطه جنسي غير متعارفي را تجربه مي کند (مثل رابطه ي نامشروع) يا هنگامي که استمنا مي کند چون خود از ناپسند بودن کار خودآگاه است دچارانزال زودرس مي شود. دسته دوم مرداني که دچار اين مشکل مي شوند افرادي هستند که زمان نهفتگي عصبي کوتاهي در روابط جنسي دارند واز لحاظ فيزيولوژيک مستعد انزال زودرس هستند که با توجه به تمايل شما به استمنا در مورد شما صدق مي کند در هر صورت اگر شما متأهل هستيد علاوه بر درمان دارويي روشهايي را بايد در نزديکي رعايت کنيد. درمان دارويي شامل يکسري داروهاي شل کننده عضلاني وآرامبخش است که برخي قبل از رابطه جنسي وبرخي روزانه مصرف مي شوند. (درمان بستگي به وضعيت تأهل شما دارد) اگر مجرد هستيد به يک روانپزشک مراجعه کنيد. استمنا حرام و گناه بزرگی است و نباید به آن روی بیاورید و به هیچ وجه توصیه نمیشود . سعی کنید با این موضوع منطقی برخورد کنید. موفق باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.