سلام و خسته نباشید 1- پوشش مرد زمان نماز حداقل چه مقدار باید باشه؟ 2- آیا میشه نمازهای قضا رو به نیت...

سلام و خسته نباشید 1- پوشش مرد زمان نماز حداقل چه مقدار باید باشه؟ 2- آیا میشه نمازهای قضا رو به نیت نماز شب و در زمان نماز شب خوند؟ 3- در ارضای همسر چه محدودیتهای شرعی ای وجود داره؟ 4- شخصی به نام «حاج آقای جعفری تبار» به صورت تلفنی استخاره انجام میدن (9099072222)، ایشون تا چه حد مورد وثوق هستند و آیا دریافت وجه در قبال انجام استخاره کار درستیه یا نه؟ لازم به ذکره که پیش شماره های 909 شماره های هوشمند هستند که زمانی که با اون شماره از تلفن ثابت تماس گرفته بشه برای کاربر برای هر دقیقه تماس، 110 تومن روی قبض تلفن میاد. خیلی ممنون التماس دعا
چهارشنبه، 23 فروردين 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

سلام و خسته نباشید 1- پوشش مرد زمان نماز حداقل چه مقدار باید باشه؟ 2- آیا میشه نمازهای قضا رو به نیت...

( تحصیلات : فوق دیپلم ، 26 ساله )

سلام و خسته نباشید
1- پوشش مرد زمان نماز حداقل چه مقدار باید باشه؟
2- آیا میشه نمازهای قضا رو به نیت نماز شب و در زمان نماز شب خوند؟
3- در ارضای همسر چه محدودیتهای شرعی ای وجود داره؟
4- شخصی به نام «حاج آقای جعفری تبار» به صورت تلفنی استخاره انجام میدن (9099072222)، ایشون تا چه حد مورد وثوق هستند و آیا دریافت وجه در قبال انجام استخاره کار درستیه یا نه؟
لازم به ذکره که پیش شماره های 909 شماره های هوشمند هستند که زمانی که با اون شماره از تلفن ثابت تماس گرفته بشه برای کاربر برای هر دقیقه تماس، 110 تومن روی قبض تلفن میاد.

خیلی ممنون
التماس دعا


مشاور: hasan najafi

1- مرد باید در هنگام نماز عورتین خود را بپوشاند و فرقی بین اینکه کسی اورا میبیند یا نمیبیند نیست و به نظر تمام مراجع تقلید بهتر است از ناف تا زانو خود را بپوشاند. 2- بله میشود و بهتر از در همان زمان قضای نمازهای واجب خود را به جای آورید. 3- رعایت دستورات شرعی لازم است . در دوران هایی که زناشویی حرام است و همچنین دخول از پشت در صورت عدم رضایت زن حرام و اگر راضی باشد شدیدا مکروه است . 4- ما درباره ایشان چیزی نمی دانیم شما می توانید از افراد آگاه سوال کنید .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.