ناشناس

سلام. 1- لطفا تفاوت نسخه های متفاوت ویندوز ایکس پی...

سلام. 1- لطفا تفاوت نسخه های متفاوت ویندوز ایکس پی همچون مدیا سنتر، پروفشنال، استیودنت و . . . رو بیان کرده و بگویید کدامیک برای نصب خانگی بهتره؟ 2- در موقع نصب ویندوز ایکس پی دو روش فرمت کردن درایو هست. اول فرمت معمولی، دوم کوییک فرمت. تفاوت این دو نوع فرمت را بیان کنید.
شنبه، 19 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلام. 1- لطفا تفاوت نسخه های متفاوت ویندوز ایکس پی...

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 28 ساله )

سلام.
1- لطفا تفاوت نسخه های متفاوت ویندوز ایکس پی همچون مدیا سنتر، پروفشنال، استیودنت و . . . رو بیان کرده و بگویید کدامیک برای نصب خانگی بهتره؟
2- در موقع نصب ویندوز ایکس پی دو روش فرمت کردن درایو هست. اول فرمت معمولی، دوم کوییک فرمت. تفاوت این دو نوع فرمت را بیان کنید.


مشاور: ابراهیمی نیا

با عرض سلام. پیشنهاد ما نسخه ارجینال پروفیشنال می باشد شرکت مایکروسافت ویندورز اکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه(، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. همچنین ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد. ویندوز اکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است . با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم‌عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز اکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد. ویندوز XP به خاطر بهبود کارایی و پایداری نسخه‌های قبلی ویندوز، مورد توجه قرار گرفته‌است. در ویندوز XP، واسط گرافیکی کاربر کاملاً از نو طراحی شده‌است و بسیار کاربرپسندتر از نسخه‌های قبلی ویندوز مایکروسافت است. قابلیت‌های مدیریت نرم افزاری جدیدی در XP معرفی شده‌اند که کاربران را از جهنم DLLها که در نسخه‌های قبلی همه را به ستوه درمی آورد، رهایی می‌بخشد. XP اولین نسخه از ویندوز است که از فعال سازی محصول برای مقابله با قوانین تخلف نرم افزاری استفاده می‌کند. با وجود تمام قابلیت‌های موجود، XP به خاطر آسیب پذیری‌های امنیتی، وجود برنامه‌های جانبی مایکروسافت همچون اینترنت اکسپلورر و ویندوز مدیا پلیر در ویندوز به صورت پیش فرض و برخی زمینه‌های واسط کاربر، مورد انتقاد کاربران قرار گرفته‌است. در ویرایش اصلی ویندوز، ویرایش خانگی برای کاربران خانگی و ویرایش حرفه‌ای، برای کاربران حرفه‌ای و تجاری است. علاوه بر این ویرایش Media Center نیز موجود می‌باشد. در این قسمت به بررسی نسخه های مختلف windows XP می پردازیم. Windows XP Professional Edition: برای کاربران خانگی و شبکه های کوچک کامپیوتری مناسب است . Windows XP Professional Edition استاندارد هایی را برای عملکرد desktop ، امنیت و قابلیت اطمینان تنظیم می کند. Windows XP Home Edition: برای کاربران خانگی ، تسهیل سازی بعضی از انتظارات شبکه ای و مدیریت فایل ها استفاده می شود. Windows XP Tablet PC Edition: شامل تمامی ویژگی ها و عملکرد های Windows XP Professional Edition می باشد. همچنین شامل توانایی های بیشتری برای پیشرفت است. مانند: ورودی رابط ، تشخیص گفتار و تشخیص دست خط است. Windows XP Media Center Edition: فقط قابل دسترس بر روی مرکز رسانه ای رایانه شخصی است که شامل کامپیوتر هایی با سخت افزارهایی با ویژگی های خاص که کاربرها به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک سیستم سرگرمی خانگی به آن متصل می شوند. Windows XP 64-Bit Edition: برای برآورده کردن خواسته های کاربران ایستگاه های کاری فنی پیشرفته که نیاز به مقدار زیادی از حافظه و عملکرد نقطه شناور ، در زمینه هایی از قبیل طراحی و تجزیه و تحلیل مکانیکی، انیمیشن سه بعدی و برنامه های کاربردی محاسبات با کارایی بالا طراحی شده است. یکی از تفاوت های کلیدی بین سیستم عامل های ۶۴ بیتی و ۳۲بیتی این است که پلتفرم ۶۴ بیتی پشتیبانی قابل ملاحظه ای از سیستم حافظه تا ۱۶ گیگابایت حافظه فیزیکی دارد. تفاوت بین این دو یکی کامل به طوریکه که تقریبا قایل بازیابی نیست و دیگری سریع که قابلیت بازیابی دارد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.