علی فنودی

دوست عزیز و گرامی ! سلام . از اینکه گروه مشاوره ی...

دوست عزیز و گرامی ! سلام . از اینکه گروه مشاوره ی راسخون را انتخاب نمودید سپاسگزاریم. سوال مطرح شده توسط شما پاسخگویی شد. متن سوال شما: با سلام.وقتی می خواهم با موبایل به وای فای متصل شوم،رمز را که وارد می کنم می نویسد: 1-در حال تایید اتصال 2-در حال تایید اعتبار و بعد از این می نویسد اتصال قطع شد.می شود بگویید مشکل چیست؟؟؟ مودم درست کار می کند چون روی لپ تاپ درست است. پاسخ راسخون: با عرض سلام مشکل از سیستم عامل گوشی شما می باشد.اگر آندرویید باشد که به راحتی وصل و کانکت می شود. البته احتمال اینکه سیگنال ضعیف باشد وجود دارد که سیگنال ضعیف به چند تا عامل بستگی داره ... مثل سیستم عامل گوشی و میزان عمر سخت افزار گوشی و .... برنامه برای پیداکردن وایرلس و متصل شدن بهش به وفور هست . لطفا مدل گوشی خود را معرفی نمایید تا بیشتر و بهتر راهنمایی کنیم. گوشی G302 هوآوی سیستم عامل:آندروید سیگنال هم عالی(کیفیتش)
شنبه، 31 فروردين 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

علی فنودی

دوست عزیز و گرامی ! سلام . از اینکه گروه مشاوره ی...

علی فنودی ( تحصیلات : راهنمایی ، 14 ساله )

دوست عزیز و گرامی !
سلام . از اینکه گروه مشاوره ی راسخون را انتخاب نمودید سپاسگزاریم.
سوال مطرح شده توسط شما پاسخگویی شد.
متن سوال شما: با سلام.وقتی می خواهم با موبایل به وای فای متصل شوم،رمز را که وارد می کنم می نویسد: 1-در حال تایید اتصال 2-در حال تایید اعتبار و بعد از این می نویسد اتصال قطع شد.می شود بگویید مشکل چیست؟؟؟ مودم درست کار می کند چون روی لپ تاپ درست است.
پاسخ راسخون: با عرض سلام مشکل از سیستم عامل گوشی شما می باشد.اگر آندرویید باشد که به راحتی وصل و کانکت می شود. البته احتمال اینکه سیگنال ضعیف باشد وجود دارد که سیگنال ضعیف به چند تا عامل بستگی داره ... مثل سیستم عامل گوشی و میزان عمر سخت افزار گوشی و .... برنامه برای پیداکردن وایرلس و متصل شدن بهش به وفور هست . لطفا مدل گوشی خود را معرفی نمایید تا بیشتر و بهتر راهنمایی کنیم.

گوشی G302 هوآوی
سیستم عامل:آندروید
سیگنال هم عالی(کیفیتش)


مشاور: آقای رفعت نیا

با سلام بهتر است ابتدا گوشی خود را ریست فکتوری کنید ، فقط توجه داشته باشید که از اطلاعات خود بک آپ بگیرید.اگر همچنان مشکلتان باقی بود باید رام گوشی را تعویض نمایید. با تشکر



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.