amir

باسلام وخسته نباشید چند شب پیش در شهرمان شاعت 3 بامداد...

باسلام وخسته نباشید چند شب پیش در شهرمان شاعت 3 بامداد زلزله خیلی شدیدی آمد طوری که همه ی مردم را از خواب بیدار کرد و از خانه های خود خارج شدند.بعد از اون شب من دچار بی خوابی شدم وتااذان صبح هر کاری می کنم خوابم نمی برد.حسابی کلافه شده ام خواهش میکنم یه داه حیس پیشنهاد بدهبد تا بهوانم شب را راحت بخوابم. با تشکر از راهنماییتان
جمعه، 27 ارديبهشت 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

amir

باسلام وخسته نباشید چند شب پیش در شهرمان شاعت 3 بامداد...

amir ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 22 ساله )

باسلام وخسته نباشید
چند شب پیش در شهرمان شاعت 3 بامداد زلزله خیلی شدیدی آمد طوری که همه ی مردم را از خواب بیدار کرد و از خانه های خود خارج شدند.بعد از اون شب من دچار بی خوابی شدم وتااذان صبح هر کاری می کنم خوابم نمی برد.حسابی کلافه شده ام خواهش میکنم یه داه حیس پیشنهاد بدهبد تا بهوانم شب را راحت بخوابم.
با تشکر از راهنماییتان


مشاور: سید حبیب الله احمدی

باسلام. مطمئناً نگرانی از وقوع مجدد تجربه ی اضطراب آمیزی که داشته اید، در این بی خوابی ها نقش اصلی را ایفا می کند. این حالت، تا چندروز یا چندشب بعد از حادثه، اتفاق غیرعادی و نگران کننده ای محسوب نمی شود. حتی ممکن است این حالت تا یکی دو هفته تداوم یابد و سپس به تدریج از بین برود. اما اگر احساس کردید که با گذشت دو سه هفته پس از آن حادثه، همچنان اضطراب، تشویش، مشغولیت ذهنی، اختلال خواب و تمرکز، عصبی بودن و به طورکلی هرگونه نشانه ی خلقی و رفتاری ناراحت کننده ای که تا پیش از وقوع حادثه در شما به طور جدی مطرح نبوده است، را در حد بالایی تجربه می کنید و با گذشت زمان هم از شدت این نشانه ها کاسته نشده و حتی شدت آن ها افزایش می یابد، آنگاه لازم است که حتماً در اسرع وقت، به طور حضوری به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید. زیرا برای بعضی از افرادی که در معرض رویدادهای خطرناکی قرار می گیرند، ممکن است یک اختلال اضطرابی خاص بوجود بیاید که حتماً لازم است مورد مداخله ی تخصصی یک روانشناس بالینی قرار بگیرد. البته حتی اگر این اختلال اضطرابی در شما بوجود آمده باشد، مسئله ی نگران کننده ای نیست و راه حل های درمانی موثر و کارآمدی برای آن وجود دارد که با کمک حرفه ای یک روانشناس بالینی می توانید هرچه زودتر بر این مسئله و مشکل اضطرابی، فائق آمده و به شرایط قبلی خود باز گردید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.