ناشناس

مدت 1.5است با یکی از همکلاسی ها به صورت مداوم ارتباط...

مدت 1.5است با یکی از همکلاسی ها به صورت مداوم ارتباط دارم بعد از شش ماه ارتباط ابراز علاقه کردم ک در اون دوران سرباز بودم الان با اتمام خدمت سربازی و علاقه به ایشان پیگیر ازدواج با ایشان هستم چند ماهی هست ک دنبال کار هستم ولی پیدا نمیکنم حتی کار ساده و نیمه وقت. با توجه به نداشتن کار و این که این خانوم از خانواده پرسیده که اگر کسی بیاد و کار نداشته باشه جوابتون چیه؟پاسخ گرفته به فردش بستگی داره.ب نظر شمابحث خواستگاری از ایشون رو درون خانواده خودم چجور مطرح کنم. لطفا از طریق میل پاسخ را ارسال کنید
دوشنبه، 7 مرداد 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

مدت 1.5است با یکی از همکلاسی ها به صورت مداوم ارتباط...

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 22 ساله )

مدت 1.5است با یکی از همکلاسی ها به صورت مداوم ارتباط دارم بعد از شش ماه ارتباط ابراز علاقه کردم ک در اون دوران سرباز بودم الان با اتمام خدمت سربازی و علاقه به ایشان پیگیر ازدواج با ایشان هستم چند ماهی هست ک دنبال کار هستم ولی پیدا نمیکنم حتی کار ساده و نیمه وقت.
با توجه به نداشتن کار و این که این خانوم از خانواده پرسیده که اگر کسی بیاد و کار نداشته باشه جوابتون چیه؟پاسخ گرفته به فردش بستگی داره.ب نظر شمابحث خواستگاری از ایشون رو درون خانواده خودم چجور مطرح کنم.
لطفا از طریق میل پاسخ را ارسال کنید


مشاور: اکرم اکبری

با سلام.داشتن شغل معمولا یکی از مواردی است که برای ازدواج هر دو خانواده ان را در نظر میگیرند،حال اگرچیزهایی در شما وجود دارد که این مورد را کمرنگ تر میکند پس میتوان اقدام کنید.با مادر یا پدرتان در میان بگذارید یا اگر احساس خجالت میکنید میتوانید از خواهر یا برادر خود بخواهید این موضوع را با انها در میان بگذارند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.