ناشناس

سلامدر من 23 ساله هستم و در آستانه ی ازدواج، و با...

سلام در من 23 ساله هستم و در آستانه ی ازدواج، و با پسری که 8 سال از خودم بزرگتره و همدیگه رو دوس داریم 5ماهه نامزدی کردیم تا زمستون عروسی کنیم. از سال 88 با هم دوست بودیم.مشکلی الان دارم اینه که نامزدم تحصیلات دانشگاهی نداره این مسئله واسم مشکلی نیست ولی اینکه به تازگی و سر یه مسئله ای متوجه شدم مدرک پیش دانشگاهی هم نداره. خیلی ناراحت هستم از اینکه چرا تو این مدت به من نگفته بود و دلیلش هم اینه که سر صحبت نشده بود.بعد از نامزدی و رفت و آمدی که با خانواده اش داشتیم به تازگی متوجه شدم از نظر خانوادگی با هم اختلاف داریم منظورم بیشتر از نظر مالیه که در سطح پایینی قرار دارن. خیلی نگرانم و ناراحت خواهش می کنم راهنماییم کنید این دو موردی که گفتم در زندگی مشترکی که قرار داشته باشیم تاثیر داره؟تمام خانواده ی من تحصیلات دانشگاهی دارن و از نظر اجتماعی جایگاه خوبی دارن.هر چند که نامزدمم از نظر اجتماعی شناخته شده و قابل احترامه.
دوشنبه، 21 مرداد 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلامدر من 23 ساله هستم و در آستانه ی ازدواج، و با...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

سلام
در من 23 ساله هستم و در آستانه ی ازدواج، و با پسری که 8 سال از خودم بزرگتره و همدیگه رو دوس داریم 5ماهه نامزدی کردیم تا زمستون عروسی کنیم.
از سال 88 با هم دوست بودیم.مشکلی الان دارم اینه که نامزدم تحصیلات دانشگاهی نداره این مسئله واسم مشکلی نیست ولی اینکه به تازگی و سر یه مسئله ای متوجه شدم مدرک پیش دانشگاهی هم نداره. خیلی ناراحت هستم از اینکه چرا تو این مدت به من نگفته بود و دلیلش هم اینه که سر صحبت نشده بود.بعد از نامزدی و رفت و آمدی که با خانواده اش داشتیم به تازگی متوجه شدم از نظر خانوادگی با هم اختلاف داریم منظورم بیشتر از نظر مالیه که در سطح پایینی قرار دارن.
خیلی نگرانم و ناراحت خواهش می کنم راهنماییم کنید این دو موردی که گفتم در زندگی مشترکی که قرار داشته باشیم تاثیر داره؟تمام خانواده ی من تحصیلات دانشگاهی دارن و از نظر اجتماعی جایگاه خوبی دارن.هر چند که نامزدمم از نظر اجتماعی شناخته شده و قابل احترامه.


مشاور: اکرم اکبری

با سلام. ما در ازدواجها پیشنهاد میکنیم هر دو طرف تقریبا از همه نظر در یک سطح باشند وگرنه به احتمال زیاد با مشکل مواجه خواهیم شد. تفاوت تحصیلی شما زیاد است. از طرفی تفاوت طبقاتی نیز وجود دارد.هرچند در این بین حتما استثنا وجود دارد.اما بهتر است حتما به مشاوره ازدواج مراجعه کنید.مسئله ازدواج امر مهمی است که شکست در ان اسیبهای زیادی به همراه خواهد داشت.پس اگر عقلانی به موضوع نگاه کنید هیچوقت پشیمان نخواهی شد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.