محمد

با سلاممن صبح که بلند شدم دیدم شرت و شلوارم خیسه...

با سلام من صبح که بلند شدم دیدم شرت و شلوارم خیسه ولی مطمئنم منی نبود.بعد فکر کردم ادراره ولی وقتی شرتم رو بو کردم فهمیدم ادرارم نیست!! حالا سوالم اینه به جز منی و ادرار چیزی دیگه از آلت بیرون میاد؟؟؟ میشه بگید حدس میزنید این چی بوده؟؟من خیلی استرس دارم هم میخوام ببینم روزم باطله یا نه؟؟هم ببینم باید شلوار و شرتمو عوض کنم یعنی نجسه؟؟
چهارشنبه، 1 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

محمد

با سلاممن صبح که بلند شدم دیدم شرت و شلوارم خیسه...

محمد ( تحصیلات : لیسانس ، 20 ساله )

با سلام
من صبح که بلند شدم دیدم شرت و شلوارم خیسه ولی مطمئنم منی نبود.بعد فکر کردم ادراره ولی وقتی شرتم رو بو کردم فهمیدم ادرارم نیست!!
حالا سوالم اینه به جز منی و ادرار چیزی دیگه از آلت بیرون میاد؟؟؟ میشه بگید حدس میزنید این چی بوده؟؟من خیلی استرس دارم هم میخوام ببینم روزم باطله یا نه؟؟هم ببینم باید شلوار و شرتمو عوض کنم یعنی نجسه؟؟


مشاور: حجة الاسلام منتظمی

سه آب از مرد خارج می شود: 1- «مذی»: عبارت است از آبی که معمولا هنگام بازى كردن با همسر و یا دیدن صحنه های تحریک کنند و یا تخیل صحنه های شهوت انگیز بدون جهش و بدون پرش بیرون می آید. مقدارش خیلی کمتر از منی است «مذی» پاک است و غسل ندارد و وضو را هم باطل نمی کند. 2«وذی» یعنی آبی که گاهی بعد از خارج شدن منی از انسان خارج می شود و وذی نیز اگر با منی یا ادرار آلوده نشده باشد پاک است. 3 «منی» عبارت از مایعی است که درهنگام تحریک شدید جنسی خارج می شود و نشانه های دارد: نشانه هاي خروج مني در مرداني که مريض نيستند، دو تا است: 1- باجستن و پرش خارج مي شود. 2- همراه با لذت و شهوت (يعنى لذّت و خوش آمدن) خارج مي شود. معنای جستن آن است که منی از داخل مجری با پرش خارج می شودو به بیرون از مجری می پرد و خارج شدن منی از مجری همراه با پرش و همراه با احساس لذت جنسی می باشد. اگر رطوبتي از انسان خارج شود و شک کند که مني است يانه و هيچ يك از اين دو نشانه يا بعضى از اين دو نشانه را نداشته باشد، حكم منى را ندارد، غسل هم ندارد و لباس و بدن را هم نجس نمي کند و وضو را هم باطل نمي کند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.