علیرضا

سلام..لطفاً به طور کامل و واضح توضیح بدید هر کدوم از...

سلام..لطفاً به طور کامل و واضح توضیح بدید هر کدوم از دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته،کارشناسی پیوسته و نا پیوسته،کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته و دکترا به چه دوره تحصیلی گفته میشه و تفاوت پیوسته و ناپیوسته در هر کدام چیست؟ و من امسال بعد از دوره پیش دانشگاهی کنکور ریاضی شرکت کردم و می خواستم بدونم ارهی که بعد از این برای ادامه تحصیل باید به چیه و به چه طریقی هست. و یه سوال دیگه این که دانشگاه جامع علمی کاربردی چیه و مناسب چه افرادی هست؟ با تشکر
پنجشنبه، 2 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

علیرضا

سلام..لطفاً به طور کامل و واضح توضیح بدید هر کدوم از...

علیرضا ( تحصیلات : دیپلم ، 19 ساله )

سلام..لطفاً به طور کامل و واضح توضیح بدید هر کدوم از دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته،کارشناسی پیوسته و نا پیوسته،کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته و دکترا به چه دوره تحصیلی گفته میشه و تفاوت پیوسته و ناپیوسته در هر کدام چیست؟
و من امسال بعد از دوره پیش دانشگاهی کنکور ریاضی شرکت کردم و می خواستم بدونم ارهی که بعد از این برای ادامه تحصیل باید به چیه و به چه طریقی هست.
و یه سوال دیگه این که دانشگاه جامع علمی کاربردی چیه و مناسب چه افرادی هست؟
با تشکر


مشاور: کتابی

با سلام به شما کاربر گرامی کارداني پيوسته شامل دانش آموختگاني است که بدون گذراندن دوره پيش دانشگاهي وارد دوره کارداني شده باشند. کارداني ناپيوسته شامل دانش آموختگاني که پس از گذراندن دوره پيش دانشگاهي وارد دوره کارداني شده باشند. منظور از پيوسته در يك مقطع يا دوره ي تحصيلي آن است كه تا دادن آن مدرك آزموني يا كنكور ديگري در كار نخواهد بود . مثلا كارشناسي ارشد پيوسته به اين معناست كه پس از قبولي فرد دركنكور سراسري تاگرفتن كارشناسي ياگرفتن كارشناسي ارشد (فوق ليسانس) اين رشته هايي كه لفظ پيوسته با آنها همراه است كنكور ديگري ندارند . مثلا معماري به صورت كارشناسي ارشد پيوسته است اين بدان معناست كه تا گرفتن فوق ليسانس مي توان بدون وقفه ادامه تحصيل داد و كنكوري براي ورود به كارشناسي ارشد، براي دانشجويان معماري(كارشناسي ارشد پيوسته معماري) وجود نخواهد داشت. اما در مورد كارداني در دانشگاه چيزي به نام كارداني پيوسته وجود ندارد، بلكه كارداني پيوسته براي دانشكده هاي فني و حرفه اي است . دانشگاه جامع علمي – كاربردي مانند ساير دانشگاههاي دوره هاي روزانه، شبانه، نيمه حضوري، پيام نور، مراكز تربيت معلم و مؤسسات آموزش عالي غير انتفاعي و غير دولتي ، زير نظر وزارت علوم، تحقيقات و فناوري است و با اين تفاوت كه فارغ التحصيلان و ديپلمه هاي نظام جديد و فني حرفه اي و يا ديپلمه هاي نظام جديد كاردانش نمي توانند براي ادامه تحصيل در دانشگاه مذكور ثبت نام كنند . در حالي كه در دانشگاه جامع علمي – كاربردي محدوديتي براي ثبت نام و آزمون متناسب با رشته خود ندارند. موفق و پیروز باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.