ب

سلام دختری هستم 24 ساله که خاستگاری دارم 27 ساله،...

سلام دختری هستم 24 ساله که خاستگاری دارم 27 ساله، من ریز جثه ام و تقریبا کوتاه ترین عضو خانواده (با اختلاف قد محسوس) هستم با خاستگارم تقریبا هم قد هستیم من چادری هستم و با چادر یکم چثه ام بزرگ تر دیده میشه در یه صحبتی که بیرون از خونه با هم داشتیم با کفش دو سانتی متر پاشنه احساس کردم خیلی از ایشون درشت ترم و اصلا حس خوبی بهم دست نداد نسبت به این تفاوت ... (حس کردم با برادر کوچیکم اومدم بیرون) در بقیه مسائل ایشون خیلی شبیه من بودن و هیچ مشکلی نداشتن الان من واقعا نمیدونم چی کار کنم ؟؟؟
دوشنبه، 17 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ب

سلام دختری هستم 24 ساله که خاستگاری دارم 27 ساله،...

ب ( تحصیلات : لیسانس ، 24 ساله )

سلام

دختری هستم 24 ساله که خاستگاری دارم 27 ساله، من ریز جثه ام و تقریبا کوتاه ترین عضو خانواده (با اختلاف قد محسوس) هستم با خاستگارم تقریبا هم قد هستیم من چادری هستم و با چادر یکم چثه ام بزرگ تر دیده میشه

در یه صحبتی که بیرون از خونه با هم داشتیم با کفش دو سانتی متر پاشنه احساس کردم خیلی از ایشون درشت ترم و اصلا حس خوبی بهم دست نداد نسبت به این تفاوت ... (حس کردم با برادر کوچیکم اومدم بیرون)

در بقیه مسائل ایشون خیلی شبیه من بودن و هیچ مشکلی نداشتن

الان من واقعا نمیدونم چی کار کنم ؟؟؟


مشاور: خانم سعیده صفری

باسلام. خواهر عزیزم گویا تنها شک و تردید شما به مسئله¬ی ظاهر ایشان مربوط می شود. تناسب ظاهری یکی از مسائلی است که در بحث ازدواج مطرح می شود و بسیار مهم است و اگر سایر شرایط ایشان را پذیرفته اید، تنها به شرطی از آن صرف نظر کنید که خودتان را می شناسید و میدانید آستانه تحمل بالایی دارید. به این معنا که در طول زندگی مشترک مخصوصا سال های اول که قرار است همسرتان را به دوستان و آشنایانتان معرفی کنید اگر یکی از دوستان یا بستگانتان در مورد این خصوصیتشان چیزی گفتند به راحتی به هم نریزید و چون ایشان را پذیرفته اید بتوانید با همین خصویت او را دوست داشته باشید و به راحتی نظرتان نسبت به او عوض نشود، چون اگر این اتفاق بیافتد خدایی نکرده نسبت به همسرتان و نیازهایش کوتاهی می کنید و حتی مدام در ذهنتان او را با دیگران مقایسه می کنید و شیرینی زندگی را نخواهید چشید. اما این مسئله به خودی خود مشکلی ایجاد نمی کند. پس با توجه به مسائلی که اشاره کردم و همچنین در نظر گرفتن خصوصیات شخصیتی خود تصمیم نهایی را به خود شما واگذار می کنم.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.