habib

با عرض سلام و خسته نباشيد ... بنده از نظر دختري كه...

با عرض سلام و خسته نباشيد ... بنده از نظر دختري كه دوستش دارم باجذبه نيستم ... يعني احساسي ام ، چند روز به دليل دلتنگي گريه كردم جلوش ، بعضي وقتا هم كه دعوام ميكنه بغض ميگرتم ...نميدونم اينا دليل بي جذبه بودن يا نه ؟ ميگه من كسي رو كه واسه اينده م انتخاب كردم نميخام همش گريه كنه بايد محكم باشه تا اميدوار باشم كه ميتونم بهش تكيه كنم ... لطفا بگيد چه جوري با جذبه باشم ؟ چه جوري دلشو بدست بيارم بيشتر؟ جذبه بودن يعني چي ؟
سه‌شنبه، 25 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

habib

با عرض سلام و خسته نباشيد ... بنده از نظر دختري كه...

habib ( تحصیلات : لیسانس ، 21 ساله )

با عرض سلام و خسته نباشيد ... بنده از نظر دختري كه دوستش دارم باجذبه نيستم ... يعني احساسي ام ، چند روز به دليل دلتنگي گريه كردم جلوش ، بعضي وقتا هم كه دعوام ميكنه بغض ميگرتم ...نميدونم اينا دليل بي جذبه بودن يا نه ؟ ميگه من كسي رو كه واسه اينده م انتخاب كردم نميخام همش گريه كنه بايد محكم باشه تا اميدوار باشم كه ميتونم بهش تكيه كنم ...
لطفا بگيد چه جوري با جذبه باشم ؟ چه جوري دلشو بدست بيارم بيشتر؟
جذبه بودن يعني چي ؟


مشاور: خانم سعیده صفری

باسلام برادر گرامی با توجه به متن سؤالتان منظور ایشان از با جذبه بودن بیشتر خصوصیات سنتی مردانه است ، شما می توانید حتی در مورد خصوصیاتی که مورد نظر ایشان است از خودشان سؤال بپرسید. ولی در کل رفتارهایی که شما از خود نشان داده اید به معنای درست و غلط نیست بلکه خاص هر فرد است . اما می توانید رفتارهایی را جایگزین رفتارهای فعلی تان کنید به گونه ای که هم احساس دلتنگی، ناراحتی و عصبانیتتان را منتقل کرده باشید و هم اینکه رفتارهای متناسب بیشتری نشان داده باشید. اما همه این موارد به تمرین نیاز دارد و تغییر در آن به تدریج صورت می گیرد. به همین خاطر شاید لازم باشد با نظارت یک متخصص به صورت حضوری مهارت های ابراز هیجانات را تمرین کنید. اما همه این موارد در صورتی است که خودتان هم تمایل داشته باشید رفتارتان تغییر کند نه اینکه بخواهید تها بر اساس نظر یک نفر تصمیم بگیرید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.