ناشناس

با سلامبنده تقریبا چهار سالی میشه که فقط فقط به قصد...

با سلام بنده تقریبا چهار سالی میشه که فقط فقط به قصد ازدواج با دختری آشنا شدم. ما دو تا از لحاظ اخلاق و خانواده و فرهنگ و... هم کفو و یکسانیم وهمدیگرو قبول داریم.ولی بعد این مدت حالا که شرایطم برای ازدواج فراهم شده وخانوادمو جلو کشیدم.طرف مقابلم میگه من نمیتونم تورو به عنوان همسر قبول کنم.از یک طرف به خودم میگم حق انتخاب داره ولی باز از طرف دیگه میگم چرا بعد این همه وقت این کارو میکنه.خیلی ازش پرسیدم که مشکلم چیه؟چکار کردم؟ ولی جواب میده که من تو رو از ته دل دوست دارم و تو پسر خوب وپاکی هستی ولی من نمیتونم تورو به عنوان همسر قبول کنم. خواهشا راهنمایی کنید که آیا راهی هست که نظرشو عوض کنم؟وچطور با این موضوع کنار بیام از طرفی عذاب وجدان دارم ازطرفی به این مدت و دلبستگی شدیدم که فکر میکنم نمیتونم با خودم کنار بیام.خواهشا کمکم کنید که واقعا زندگیم قفل شده.
چهارشنبه، 5 آذر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلامبنده تقریبا چهار سالی میشه که فقط فقط به قصد...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

با سلام
بنده تقریبا چهار سالی میشه که فقط فقط به قصد ازدواج با دختری آشنا شدم.
ما دو تا از لحاظ اخلاق و خانواده و فرهنگ و... هم کفو و یکسانیم وهمدیگرو قبول داریم.ولی بعد این مدت حالا که شرایطم برای ازدواج فراهم شده وخانوادمو جلو کشیدم.طرف مقابلم میگه من نمیتونم تورو به عنوان همسر قبول کنم.از یک طرف به خودم میگم حق انتخاب داره ولی باز از طرف دیگه میگم چرا بعد این همه وقت این کارو میکنه.خیلی ازش پرسیدم که مشکلم چیه؟چکار کردم؟ ولی جواب میده که من تو رو از ته دل دوست دارم و تو پسر خوب وپاکی هستی ولی من نمیتونم تورو به عنوان همسر قبول کنم.
خواهشا راهنمایی کنید که آیا راهی هست که نظرشو عوض کنم؟وچطور با این موضوع کنار بیام از طرفی عذاب وجدان دارم ازطرفی به این مدت و دلبستگی شدیدم که فکر میکنم نمیتونم با خودم کنار بیام.خواهشا کمکم کنید که واقعا زندگیم قفل شده.


مشاور: خانم سعیده صفری

باسلام برادر گرامی با توضیحاتی که دادید نمی توانم بفهمم رابطه ی شما تا قبل از جدی شدن موضوع ازدواج چه طور بوده است؟ آیا در این چهار سال خانم هم می دانستند که شما خواهان ازدواج هستید یا اینکه نه این موضوع را تازه با ایشان درمیان گذاشتید؟ اگر ایشان از شروع رابطه از این موضوع مطلع بودند، و در مورد ازدواج صحبت کرده و حتی برای آینده برنامه ریزی کرده بودید، احتمال اینکه صحبت فعلی و عدم موافقت ایشان هیجانی باشد وجود دارد و می توانید با صحبت کردن بیش تر و خواستگاری های مکرر نظر ایشان را به خود جلب کنید. اما اگر در این مدت 4 ساله رابطه تان به نحوی بوده است که هیچ سخنی از ازدواج به زبان نیاورده بودید و تازه ایشان را از این موضوع مطلع کردید، احتمال کمی وجود دارد که بتوانید برای ازدواج متقاعدشان کنید زیرا خانم از همان ابتدا هم با هدف ازدواج وارد این رابطه نشده اند و در این مورد توصیه می کنم حق انتخاب را به ایشان بدهید. به همین خاطر مقداری به خودتان و خانم فرصت دهید و مجددا خواسته خود را مطرح کنید و از طریق همین سایت مکاتبه کنید تا برای مراحل بعدی تصمیم بگیریم.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.