0

آليا عضو هيچ كميسيوني نيست

 
salmanjavan
salmanjavan
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : بهمن 1390 
تعداد پست ها : 11418
محل سکونت : اصفهان

آليا عضو هيچ كميسيوني نيست

فاطمه آليا كه در مجلس هشتم عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس بود و داراي شرايط لازم براي عضويت در اين كميسيون نيز هست؛ نتوانست عضو كميسيون امنيت ملي شود و در حال حاضر در هيچ كميسيوني حضور ندارد.

 آليا نماينده تهران در مجلس هفتم و هشتم بود كه در مجلس نهم نيز حضور دارد، وي در مجلس هفتم عضو كميسيون فرهنگي بود اما در مجلس هشتم به خاطر دارا بودن شرايط لازم عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شد.

اين نماينده مجلس براي عضويت در كميسيون مجلس نهم كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس را انتخاب كرد اما به دليل تعدد داوطلبان براي عضويت در اين كميسيون موفق به حضور در اين كميسيون نشد.

آليا داراي فوق ليسانس علوم سياسي، سابقه تدريس دروس علوم سياسي در مراكز تربيت معلم است و همچنين تجربه عضويت در كميسيون امنيت ملي را نيز دارد. مجلس نهم داراي 9 نماينده زن است كه تنها آليا داوطلب عضويت در كميسيون امنيت ملي بود.

در راهروهاي مجلس شنيده شد كه بالاجبار كميسيون شوراها و امور داخلي براي فاطمه آليا در نظر گرفته شده است اما وي در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام كرد: اينجانب هيچ علاقه اي به حضور در كميسيون مذكور ندارم و به جلسات اين كميسيون نيز نخواهم رفت.

ناگهان چقدر زود دیر می شود...

سه شنبه 23 خرداد 1391  1:09 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها