سه اصل مورد نیاز آقایان (بخش اول)

مردان اسیر زنی می شوند که به نیازهای روحی و جسمی او توجه داشته باشند و ارضای آن را از اهداف زندگی زنانه خود بدانند. در این نوشتار به سه اصل مورد نیاز آقایان اشاره خواهیم کرد.
سه‌شنبه، 8 خرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدروح الله حسین پور
موارد بیشتر برای شما
سه اصل مورد نیاز آقایان (بخش اول)
 برای اسیرکردن مردان نیاز به سه اصل حمایت، وفاداری و ارتباط جنسی لازم است.
 
چکیده: مردان اسیر زنی می شوند که به نیازهای روحی و جسمی او توجه داشته باشند و ارضای آن را از اهداف زندگی زنانه خود بدانند. در این نوشتار به سه اصل مورد نیاز آقایان اشاره خواهیم کرد.

تعداد کلمات 1452 / تخمین زمان مطالعه 7 دقیقه
 
سه اصل مورد نیاز آقایان

سه اصل مورد نیاز آقایان

زنان موجودات پیچیده ای هستند. به چیزهای زیادی نیاز دارند و انتظار دارند که مردشان همه آن نیازها را تأمین کند، گاهی نمی گویند به چه چیز نیاز دارند، اما آن را می خواهند و گاهی خواسته و نیازشان با پنج دقیقه پیش کاملا فرق می کند. بارها و بارها به شوخی گفته ام که زنان موجودات پیچیده ای هستند و به چهار مرد نیاز دارند. یک مرد پیر، یک مرد زشت، یک مرد بداخلاقی، و یک مرد زن باره. حالا چهار مرد باهم ترکیب می شوند. مرد پیر، در خانه کنار شما بنشیند و حقوقش را برای شما خرج کند، شما را در آغوش بگیرد و به شما آرامش بخشد و انتظار هیچ گونه رابطه جنسی از شما نداشته باشد؛ از جانب او امنیت مالی را دریافت می کنید. مرد زشت در انجام وظایف خانه به شما کمک می کند. بچه ها را به مدرسه می برد، شما را برای خرید به مغازه می برد و آخر هفته، ماشین را می شوید، مراقب حیوانات خانه است و هر آنچه نیاز داشته باشید را تأمین می کند، چون از داشتن همسر زیبایی مثل شما خوشحال است و هر بهایی بابت آن می پردازد. از او «زمان مورد نیازتان» را دریافت می کنید. بعد مرد بداخلاق. می دانید از او چه می خواهید، او بزرگ و قوی هیکل است. خیلی باهوش نیست، نمی تواند با شما یک گفتگوی خوب داشته باشد، به خاطر قوی هیکلی بودنش، انتظار یک رابطه جنسی خوب را از او دارید. این تمام آن چیزی است که از او می خواهید. بعد به یک مرد زن باره نیاز دارید، کسی که همراه شما به خرید بیاید و هیچ انتظاری از شما نداشته باشد و راجع به تمام جزئیات، همراه شما به غیبت مشغول باشد. این همه آن چیزی است که از او انتظار دارید. (گفتگوی طولانی مدت).
این چهار نفر، هرآنچه نیاز داشته باشید را فراهم می کنند و این موضوع شما را خوشحال می کند. اما باید به خانم ها بگویم، این خوشحالی هیچ تضمینی ندارد حتی اگر بیش از آنچه می خواهید، برآورده شود. ما کاملا می دانیم که در هر زمانی شما حق تغییر پارامترها، شرایط و خصوصیات را دارید و سعی می کنیم بر حسب آن تلاش کنیم، اما معمولا نمی توانیم.
 

مردان موجوداتی ساده

حالا در مقابل مردان، موجودات خیلی ساده ای هستند. خوشحال کردن ما خیلی تلاش نمی خواهد. در حقیقت به سه چیز نیاز داریم حمایت، وفاداری و رابطه جنسی. بله، به همین سادگی! در حقیقت، برای زنان این سه مورد حمایت، عشق و رابطه زناشویی راحت است. سه چیزی است که یک مرد را خوشحال می کند که این سه چیز در ذات شما زنان است. اگر مردی را به حد کافی دوست داشته باشید، او را تقویت و تغذیه می کنید تمام چیزی که مردان از شما انتظار دارند، همین است. بگذارید این سه مطلب را تفکیک کنیم.
 

حمایت شما

دنیا در مقابل ما قرار می گیرد. سیاه، سفید، زرد. هر مردی خانه را به قصد جنگ با دنیا ترک می کند. او ممکن است شغلی داشته باشد که سه نفر کنار میزش حرکت کنند و در یک چشم به هم زدن زندگی اش را تغییر بدهند. ممکن است مرد شما به هنگام رانندگی در ذهنش به فکر این باشد که شغلی برای خودش دست و پا کند و ناگهان ممکن است اتفاقی بیفتد که او هیچ کنترلی روی آن نداشته باشد یا فردی سعی کند که آنچه را او به دست آورده است، از چنگ او در بیاورد. به عبارت دیگر، یک مرد همیشه در معرض دید است و مرد دیگری را بررسی می کند و آماده است تا از تمام آنچه به او تعلق دارد، دفاع کند. (که این موضوع شامل شما نیز می شود.)
بنابراین، وقتی به خانه برمی گردیم، می خواهیم که لباس تدافعی خود را کنار بگذاریم. آنچه دوست داریم بشنویم این است: «عزیزم، امروز چطور بود؟ سپاسگزارم که برای ما زحمت می کشی. این خانواده به تو نیاز دارد و تو را می خواهد و با کنار تو بودن احساس خوشبختی می کند.» در آن لحظه احساس می کنیم که پادشاه هستیم، حتی اگر در سطح پادشاهی عملکردی نداشته باشیم، به من اعتماد کنید، هرچه بیشتر سعی کنید که ما را خاص و ویژه نشان دهید، ما نیز به همان اندازه خدمات و محبت به شما بر می گردانیم و تلاش خود را سخت تر خواهیم کرد. ساده و راحت. اجازه بدهید خاطره ای از مادرم برایتان تعریف کنم. هر یکشنبه صبح، پدرم برای رفتن به کلیسا، موهایم را کوتاه می کرد و وقتی از روی صندلی بلند می شدم و لباس و کفش هایم را می پوشیدم مادرم در اتاق پذیرایی منتظرم بود، نگاهی به من می کرد و می گفت: ببین موهای این پسر چقدر قشنگ شده، و تمیز و زیبا شدی!» یا ببین پسرم وقتی به کلیسا می رود چقدر خوش تیپ و
خوشگل می شود پیام را دریافت می کردم - اگر موهایم را مرتب کوتاه کنم و لباس خوب بپوشم، مادرم همیشه از من تعریف می کند و می توانم با شانه های فراخ بیرون بروم و سرم را بالا نگه دارم، چون مادرم به خوبی مرا نگاه می کرد و همیشه مرا تشویق می کرد. پدرم نیز لبریز از شادی می شد، چون هر یکشنبه همسرش به او یادآوری می کرد که چقدر توانایی دارد و با بوسه و لبخند از او تشکر می کرد.
یک مرد فقط همین انتظار را از زنش دارد. او می خواهد که بشنود عزیزم، نمی دانم چگونه باید از زحماتی که برای من و بچه ها می کشی تشکر کنم.» همین کلمات ساده، چنان قدرتی به ما می دهد که تمام تلاش خود را برای خانواده مان به کار می بندیم. هر کاری مثل کار و تلاش بیشتر در شغلمان، آوردن پول به خانه، درست کردن شام پنجشنبه، ریختن لباس ها در ماشین لباسشویی، همه این کارها را باطیب خاطر انجام می دهیم اگر بدانیم که پس از آن از ما قدر دانی می شود. این پاداش حتی یک پنی سیاه هم برای شما خرج برنمی دارد. خیلی ساده از قلب و دل شما بر می خیزد. ممنونم، عزیزم. من از تو سپاسگزارم. نمی دانید چقدر این جمله برای مرد شما مهم است. همین تشویق کم، بازدهی بسیاری به همراه خواهد داشت. شما فکر می کنید، ما خشن هستیم و به این گونه توجهات و محبتها نیاز نداریم، اما برعکس خیلی به آن نیاز داریم. زنی که می گوید:
عزیزم، تو خیلی بزرگ و قوی هستی و آنچه نیاز دارم، خود تو هستی. خب، همه تلاش خود را می کنیم تا بیش از آنچه او خواسته، برایش فراهم کنیم.
 

وفاداری شما

لطفا این را درک کنید که عشق ما کاملا متفاوت با عشق یک زن است. عشق یک زن احساسی تقویت کننده، از ته دل، نرم،و مهربان و امیدبخش است. آن قدر این عشق کارساز و عمیق است که می توانیم یک چاقو را از وسط با آن به دو نیم کنید. وقتی او عاشق شماست، نسبت به شما وفادار است و خودش را کنار هیچ مرد دیگری نمی تواند ببیند، چون برای او هیچ کس جز شما معنی ندارد. این یک عشق زنانه است.
اما برای مردان، عشق یعنی وفاداری. می خواهیم که شما با وفادار بودنتان، عشق خود را نشان دهید. یعنی همیشه شما کنار ما خواهید ایستاد. می دانیم حتی اگر دچار سقوط شویم، باز هم شما در کنارمان خواهید بود، حتی اگر توان پرداخت خیلی چیزها را نداشته باشیم. پیش دوستان خانم خود بروید و با افتخار بگویید که: «او مرد من است و من به او وفادارم.» وقتی در جمع مردان دیگری می رویم، دست ما را محکم در دستان خود بگیرید و از ته قلب بگویید: من هیچ یک از این مردان ثروتمند و شیک پوش را نمی خواهم، چون مرد من بی همتا است، و این مرد بی همتا از آن من است.
این وفاداری عشقی است که ما می طلبیم. برای مردان، فقط همین کافی است و بس، نوع عشقی که شما نیاز دارید، زیباست، اما عشق ما این گونه نیست. همان عشق است اما متفاوت است. عشق یک مرد خیلی قدرتمند است؛ اگر وفاداری شما واقعی و بی قید و شرط باشد، آن مرد همه موانع را از سر راه بر می دارد و هیچ گاه شما را رها نخواهد کرد.
 
ادامه دارد...

منبع: کتاب «مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن»
نویسنده: استیو هاروی
ترجمه: مهراوه فیروز

بیشتر بخوانید :
سه اصل مورد نیاز آقایان (بخش دوم)
نیازهای مردان
تفاوت های زنان و مردان در ارتباط جنسی
نیازهای اساسی زنان و مردان
توجه به نیازهای اصلی و فرعی همسران 
رازهایی در مورد شخصیت مردان



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.