4 گام برای تغییر سبک زندگی

توجه به سبک زندگی راهی است برای چشیدن آرامش. اگر سبک زندگی ای داشته باشید که به جای آرامش دادن به شما، آن را از شما دور کند باید به فکر تغییر آن به سمت سبک زندگی صحیح باشید. با ما همراه باشید تا گام هایی برای تغییر سبک زندگی بیابید.
پنجشنبه، 15 شهريور 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدروح الله حسین پور
موارد بیشتر برای شما
4 گام برای تغییر سبک زندگی
سبک زندگی باید به روز شود .
 
چکیده: توجه به سبک زندگی راهی است برای چشیدن آرامش. اگر سبک زندگی ای داشته باشید که به جای آرامش دادن به شما، آن را از شما دور کند باید به فکر تغییر آن به سمت سبک زندگی صحیح باشید. با ما همراه باشید تا گام هایی برای تغییر سبک زندگی بیابید.

تعداد کلمات 492 / تخمین زمان مطالعه 2 دقیقه 

4 گام برای تغییر سبک زندگی

سبک زندگی تان را تغییر دهید

1. با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید. برای آنکه به خلاقیت خود جهش و سرعت بدهید، تا آنجا که می ‌توانید معاشرت کنید، به خصوص با افرادی که متفاوت از شما هستند. صرف زمان با افرادی که تجربه ی زندگی و دیدگاه جهانی شان با شما متفاوت است، می ‌تواند ذهن شما را گسترش دهد و دیدگاه جدیدی را در مورد چیز های روزمره به شما ارائه دهد. برای ملاقات با افراد جدید، در رویداد ها شرکت کنید یا فعالیت‌ هایی را انجام دهید که خارج از روال عادی شما هستند و هر زمان که ممکن است در گفت و گو ها شرکت کنید.
 برای مثال، اگر دنیای هنر برای شما تازگی دارد، از یک گالری یا موزه بازدید کنید و یک مکالمه با یک هنرمند یا حامی انجام دهید. شکستن یخ با گفتن چیزی مثل "دنیای هنر برای من تازگی دارد. آیا شما خبره ی این حرفه اید؟"
 سعی کنید مسیرهای مشخص خود را تغییر دهید تا شانس آشنا شدن با افراد جدید را افزایش دهید.
 
2. در صورت امکان پیاده روی کنید. راه رفتن در فضای آزاد و طبیعت، می ‌تواند فرصتی را برای فکر کردن به ایده‌ ها و افکار خلاقانه در اختیارتان قرار دهد. هم چنین راه رفتن به شما این امکان را می‌ دهد که با محیط یا طبیعت جدید آشنا شوید که هر دوی آن‌ ها ممکن است الهام‌بخش خلاقیت شما باشند. در صورت امکان، چند بار در هفته و یا هر روز پیاده ‌روی کنید.
 
3. ورزش کنید. ورزش کردن به طور منظم می ‌تواند از طریق کاهش استرس و بهبود عملکرد ذهنی، باعث افزایش خلاقیت شود. یک برنامه ی ورزشی برای خود وضع کنید، از آن پیروی کنید و حدود ۳۰ دقیقه در روز ورزش کنید. ورزش های هوازی مانند پیاده‌ روی، دویدن، یا دوچرخه ‌سواری را انتخاب کنید.
 
4. به اندازه ی کافی استراحت کنید. خواب می ‌تواند به ذهن شما کمک کند که آرام و با طراوت بماند و شما را خلاق نگه دارد. مغز در طول خواب نیز بسیار فعال است، بنابر این "خوابیدن بر روی یک مشکل" ممکن است به ذهن شما اجازه دهد تا راه حل ها را دوباره ارزیابی کرده و ایده ‌های جدید را در مورد یک مساله تنظیم کند. هر شب ۸ تا ۹ ساعت را استراحت کنید و یک برنامه ی منظم خواب داشته باشید.
 
نکته :
اگر در خلاقیت احساس کمبود می‌ کنید، ورزش هایی را برای به کارگیری سمت راست مغز پیدا کنید، این کار می تواند مفید باشد.
 
 
مترجم: داوود سرافراز
منبع :                          https://www.wikihow.com/Be-Creative

بیشتر بخوانید :
پیش به سوی سبک زندگی سالم
با این تغییرات کوچک تفاوتی بزرگ در زندگی بیافرینید
سبک زندگی دلخواه تان را بسازید
تغییر سبک زندگی به روش «وب 2»



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.