0

Apple - Apple IPad Mini 3

Apple IPad Mini 3
Apple - Apple IPad Mini 3
اندازه 200x134.7x7.5
وزن 331 گرم
صفحه نمایش 2048 * 1536
شبکه 4G
بلوتوث دارد
دوربین دارد 5 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

اپل در 25 مهرماه 93 در کنار آیپد ایر 2، از سومین نسل آیپد مینی نیز رونمایی کرد. این تبلت نیز همچون آیپد ایر 2 دارای سنسور تاچ آی دی (Touch ID) است.
اگر نگاهی به این دستگاه 7.9 اینچی داشته باشیم، به سختی می‌توان تفاوت بزرگی در طراحی ظاهری آن نسبت به آیپد مینی با صفحه نمایش رتینای سال گذشته پیدا کرد. جدا از وجود تاچ آی دی در دکمه Home هر دو دستگاه مشابه یکدیگرند؛ یک صفحه نمایش رتینا در جلو، انحنای موجود در لبه‌ها و یک محافظ آلومینیومی در پشت. نکته جالب این که این تبلت مانند آیپد ایر 2، در رنگ طلایی هم به بازار وارد می‌شود.
مدل پایه آن با 16 گیگابایت حافظه و قابلیت وای-فای 399 دلار قیمت گذاری شده و قیمت آن تا 729 دلار برای مدل 128 گیگابایتی LTE می‌رسد. با معرفی مینی جدید، "آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا" یا همان آیپد مینی 2 (در ارزان‌ترین مدل) با کاهش قیمت به 299 دلار رسیده است. نخستین آیپد مینی غیررتینا نیز حالا با قیمت 249 دلار به فروش می‌رسد. 
آیپد مینی 3 قطعات سخت افزاری قدرتمند آیپد ایر 2 را به همراه ندارد. مدل جدید مینی همچنان از چیپ‌ست‌های سال گذشته اپل یعنی A7 و M7 بهره می‌برد و در بحث دوربین نیز با داشتن یک سنسور 5 مگاپیکسلی iSight همچنان به کانفیگ های سال گذشته‌اش وفادار است. باید خاطر نشان کنیم که اپل در سال 92 هر دو مدل آیپدهای خود، یعنی نسل اول آیپد ایر و آیپد مینی 2 را با قطعاتی یکسان به بازار معرفی کرده بود.

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.