0

GLX - GLX Luster 1

GLX Luster 1
GLX - GLX Luster 1
اندازه 113x62x13
وزن 125 گرم
صفحه نمایش 480 * 320
شبکه 2G WiFi GPS بلوتوث
بلوتوث دارد
دوربین دارد 2 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا دارد
توضیحات :

گوشی لاستر یکی از گوشی های هوشمند جی ال ایکس بوده که در فروردین ماه 92 به بازار عرضه شد. این موبایل با توجه به پردازنده قدرتمند1Ghz به راحتی توانایی کار با سیستم عامل Android را دارا می باشد. از مهمترین ویژگی های این گوشی موبایل می توان به قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر گوشی های هم رده ی خود اشاره کرد.
ضخامت این گوشی نسبتاً مناسب بوده و برای پوشش سلیقه های مختلف در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می گردد. گوشی لاستر دارای 512MB حافظه داخلی برای نصب نرم افزار و خود سیستم عامل است و امکان استفاده از حافظه ی خارجی microSD را به کاربر می دهد. گوشی لاستر دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی بوده که از کیفیت بالایی بر خوردار است و تاچ حرارتی آن حساسیت خوبی دارد که از مهمترین نقاط قوت این تلفن محسوب می شود. این گوشی دارای دوربین 2 مگاپیکسلی بوده که امکان زوم دیجیتال تا 7x، حالت عکس برداری متوالی ، فوکوس خودکار و عکس ماکرو را دارد. همچنین توانایی ذخیره سازی عکس های گرفته را بدون استفاده از کارت حافظه دارا می باشد. در بخش نرم افزار این گوشی مجهز به سیستم عامل Android 2.3 بوده که امکان استفاده از اکثر نرم افزارهای Android را به کاربر می دهد. قابلیت استفاده از دو سیم کارت نیز به موفقیت لاستر کمک شایانی کرده است. گوشی لاستر جزو ارزانترین گوشی های اندرویدی تولید شده می باشد که از سخت افزار و کیفیت نسبتاً مناسبی بر خوردار است. از مهمترین ویژگی های آن می توان به صفحه نمایش و تاچ سریع ، سرعت مناسب و روان ، طراحی زیبا ، اندازه مناسب ، پشتیبانی از حافظه micro SD ،پشتیبانی از شبکه Wi-Fi ودو سیم کارته بودن آن اشاره کرد. گوشی ایرانی لاستر برای کسانی تولید شده است که می خواهند یک گوشی اندرویدی زیبا و خوش ساخت با کیفیت مناسب و قیمت بسیار پایین داشته باشند و به مکالمه تصویری و Gps نیازی نداشته باشند.

 

مشخصات کلی:دو سیم کارته - وزن : 125 گرم
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی از نوع TFT - سایز صفحه نمایش: 3.5 اینچ - دارای رزولوشن 320X480 - قابلیت نمایش 64 هزار رنگ
حافظه:حافظه داخلی 512 مگابایت - حافظه رم 256 مگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
شبکه های ارتباطی:GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - بلوتوث
دوربین:2 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک
صدا:فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android 2.3 Gingerbread - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات:رادیو - قطب نما - باتری 1400 میلی آمپر ساعت

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.