0

LG - L70

L70
LG - L70
اندازه 9.5 × 66.8 × 127.2
وزن 126 گرم
صفحه نمایش 800 * 480
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 5 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

پس از موفقیت‌های روز افزون کمپانی ال‌جی در زمینه‌ی فروش گوشی‌های میان رده در بازار جهانی، این بار این غول کره ای تصمیم به ساخت سری سوم گوشی‌های میان رده‌ی خود گرفت؛ تا بار دیگر نبض این قسمت از بازار تلفن‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. در ماه فوریه‌ی سال 2014 میلادی بود که شرکت ال‌جی در مراسم جهانی MWC، از گوشی‌های میان رده‌ی خود و چند گوشی نسبتا جدید دیگر مانند G2 min و G Pro 2 رونمایی به عمل آورد. محصولات میان رده‌ی معرفی شده شرکت ال‌جی در این مراسم شامل گوشی‌های L70، L40 و L90 بوده که هر کدام از آن‌ها دارای دو مدل تک سیم و دو سیم کارته می‌باشند. اما یکی از فناوری‌هایی که ال‌جی در این گوشی خودبه کار برده، قابلیت ناک کد (KnockCode) نام دارد. این روش باز کردن قفل صفحه نمایش به نوعی شبیه به روش الگو (Pattern) می‌باشد که پتنت آن کاملا به نام کمپانی خلاق ال‌جی ثبت شده است. حال اتفاق مثبت و بزرگی که افتاده است، استفاده‌ی از این قابلیت در تمام گوشی‌های نسل سوم سری "L" ال‌جی می‌باشد. به واقع این امکان به تنهایی مایه‌ی خرسندی ما از این گوشی‌های میان رده ال‌جی شده است. حال از بین این سه گوش قصد داریم به نقد و بررسی گوشی L70 Dual D325 بپردازیم. محصولی که می‌توان لقب میان رده‌ترین گوشی بین گوشی‌های میان رده‌ی ال‌جی در سال 2014 را به آن داد.

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.