0

HTC - Desire 516

 Desire 516
HTC - Desire 516
اندازه 9.7 × 72 × 140
وزن 160 گرم
صفحه نمایش 540 * 960
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 5 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

پس از این که آیفون 5S به مدت یک سال، عنوان تنها گوشی 64 بیتی دنیا را به دوش کشید، سرانجام شرکت اچ تی سی با دیزایر 820 موفق به تولید دومین گوشی 64 بیتی بازار شد تا شرکت اپل را از این تنهایی درآورد و خود را به جمع سازندگان گوشی‌های 64 بیتی برساند. اما 64 بیتی بودن پردازنده‌ی گوشی اچ تی سی کمی با شرکت اپل تفاوت دارد. اپل پردازنده‌ی 64 بیتی خود را در بهترین گوشی (سال 2013 خود) به کار برد و در طرف مقابل شرکت اچ تی سی این نوع پردازنده را در گوشی میان رده‌ی خود یعنی دیزایر 820 استفاده نمود. اچ تی سی با این کار خود نشان داد که چقدر بازار گوشی‌های میان رده برایش از اهمیت والایی برخوردار است؛ لذا به نظر می‌رسد اچ تی سی با این اقدام خود قصد دارد تا روحی دوباره به گوشی‌های میان رده‌ی خود ببخشد و آن‌ها را احیا نماید. دیزایر 516 یکی از گوشی‌های میان رده‌ی سال 2014 این شرکت است که با داشتن امکاناتی معقول و قیمتی مناسب، پیشنهادی خوب برای کاربران به حساب می‌آید. این گوشی دو سیم کارته مجهز به نمایشگر بزرگ 5 اینچی است که رزولوشن قابل قبول 540 در 960 پیکسل را ارائه می‌دهد. مغز متفکر این گوشی بر عهده‌ی چیپ اسنپدراگون 200 است که بر روی آن پردازنده‌ی دو هسته ای Cortex A7، چیپ گرافیکی Adreno 302 و یک گیگابایت حافظه‌ی رم قرار گرفته‌اند. گفتنی است که این پردازنده‌ی چهار هسته ای قادر است تا دستورات این گوشی را حداکثر با سرعت 1.2 گیگاهرتز مورد پردازش قرار دهد. چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی این میان رده را تشکیل می‌دهد که بدون شک نیمی از آن توسط برنامه ها و سیستم عامل گوشی اشغال شده. با این اوصاف کاربران برای ارتقای حافظه‌ی این گوشی می‌توانند از کارت حافظه‌ی microSD استفاده نمایند و حداکثر تا 32 گیگابایت حافظه‌ی گوشی را افزایش دهند. بر روی دیزایر 516، اندروید نسخه‌ی 4.4.2 اجرا می‌شود که این نسخه اندکی برای محصول 2014 قدیمی می‌باشد. اما تنها نسخه‌ی قدیمی سیستم عامل این گوشی نیست که در این گوشی دیده می‌شود، بلکه نسخه‌ی رابط کاربری اختصاصی اچ تی سی (Sense) به کار برده در این گوشی 5.1 است که آن هم قدیمی به نظر می‌رسد. راه های ارتباطی در این گوشی شامل اینترنت همراه 2G، 3G، WiFi، بلوتوث نسخه‌ی 4.0 و GPS می‌باشد. دیزایر 516 از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در قاب پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی گوشی بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی قادر به ضبط ویدئو با کیفیت HD و با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. دست آخر انرژی مورد نیاز برای این گوشی را یک باتری لیتیم پلیمری 1950 میلی آمپر ساعتی تشکیل می‌دهد که می‌تواند تا 220 ساعت (3G) در حالت آماده باش شارژدهی دهد.

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.