0

Vaio - Phone VA-10J

Phone VA-10J
Vaio - Phone VA-10J
اندازه 141x71x7.9
وزن 130 گرم
صفحه نمایش 1280 * 720
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 13 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

شرکت وایو، برند مشهور و زیرمجموعه‌ی بزرگ شرکت سونی که پیش‌تر تولید بخش لپ‌تاپ این کمپانی را بر عهده داشت، به جمع سازندگان گوشی‌های هوشمند ملحق شده است. همان طور که می‌دانید در فوریه سال 2014 میلادی بود که شرکت سونی بخش لپ‌تاپ وایو را به شرکت Japan Industrial Partners فروخت تا تمرکز بیشتری بر روی بخش اسمارت فون، تبلت و کنسول بازی خود کند. در همین راستا شرکت وایو اولین اسمارت فون خود را با نام VAIO Phone (وایو فون) معرفی کرد که برای نخستین بار در ژاپن و با همراهی اپراتور b-mobile از تاریخ بیستم ماه مارچ به فروش می‌رسد. یاد آور می‌شویم که هنوز بخش اندکی (حدود 5 درصد) از شرکت وایو در اختیار شرکت سونی می‌باشد؛ اما هیچ رد و اثری از همکاری سونی در نخستین گوشی وایو به چشم نمی‌خورد.
نخستین گوشی وایو دارای یک نمایشگر 5 اینچی از نوع IPS است که رزولوشن مطلوب HD را به نمایش می‌گذارد. این گوشی ژاپنی چه از نظر سخت افزار و چه از نظر نرم افزار 64 بیتی به حساب می‌آید. چیپ اسنپدراگون 410 عملکردی 64 بیتی دارد که می‌تواند با وجود اندروید لالی پاپ (5) قدرت بی نظیری به نمایش گذارد. همچنین دو گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی این موبایل را تشکیل می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی، کیفیتی معادل با 13 مگاپیکسل دارد که یک فلاش LED آن را همراهی می‌کند. علاوه بر این یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر این گوشی قرار دارد که وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی این گوشی را بر عهده دارد. شرکت وایو در مورد طراحی نخستین اسمارت فون خود از عبارت «ساده و زیبا» به کار برده است. از دیگر مشخصات این موبایل می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت 4G و باتری 2500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.