0

Lenovo - S650

S650
Lenovo - S650
اندازه 8.8 × 70 × 138
وزن 125 گرم
صفحه نمایش 960 * 540
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 8 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

همان طور که می‌دانید لنوو در چند ماه اخیر قدم‌های خود را در حوزه اسمارت فون بزرگ‌تر و مطمئن‌تر برداشته؛ حداقل نقشه راه لو رفته این شرکت در هفته‌های قبل چنین اتفاقی را به خوبی ثابت کرده است. خرید شرکت موتورولا نیز مزید بر علت شده تا شرکت لنوو را بتوان از هم اکنون و پس از ورود گسترده تر به بازارهای دنیا گوشی همراه، از بخت‌های اصلی صنعت اسمارت فون بدانید. در هر صورت باید موتورولا را یکی از دارایی‌های شرکت لنوو دانست و شنیده شده که این شرکت قصد دارد تا به تولید جداگانه‌ی هر دو برند خود بپردازد و رقابت را بین این برند حفظ کند. به هر حال لنوو با تولید و عرضه‌ی گوشی‌های میان رده و بالا رده‌ی خود در بازار و همچنین خریدن موتورولا، خیز بلندی را در صنعت گوشی‌های تلفن همراه برداشته و به نظر می‌رسد که این شرکت چینی در آینده ای نه چندان دور، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.