0

Motorola - Moto X Play

Moto X Play
Motorola - Moto X Play
اندازه 10.9 × 75 × 148
وزن 169 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 21 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

«موتو ایکس» (Moto X) و «موتو جی» (Moto G) نام‌هایی آشنا برای دوستان‌داران گوشی‌های اندرویدی، شرکت «موتورولا» (Motorola) هستند. در سال 2015، سومین نسل از گوشی موتو X معرفی شد. این بار موتورولا برخلاف سنت هر ساله‌اش، دو گوشی جدید با نام‌های «موتورولا موتو X پلی» (Motorola Moto X Style) و «موتورولا موتو X پلی» (Motorola Moto X Play) را معرفی کرد. موتو X پلی به گونه‌ای ساخته و به دست مشتریان می‌رسد تا امکانات آن در مقایسه با قیمت‌اش مناسب و مقرون به صرفه باشد. این گوشی تمامی قابلیت‌های خوب را با قیمتی پایین‌تر در مقایسه با سایر رقبا ارایه می‌کند. موتو X پلی در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده، اما امکان سفارشی کردن رنگ و بافت قاب پشتی آن بر اساس سلایق خریداران وجود دارد. این گوشی پلاستیکی که دارای محافظ نانو در برابر نفوذ آب است، 169گرم وزن دارد. موتو X پلی، نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل دارد. با توجه به این نمایشگر، موتو X پلی در حدود 148 میلی‌متر طول و 75 میلی‌متر عرض دارد. همچنین این گوشی با داشتن باتری 3630 میلی‌آمپرساعتی در حدود 10.9 میلی‌متر هم، ضخامت دارد. برای این گوشی تراشه‌ی میان‌رده‌ی اسنپ‌دراگون 615 در نظر گرفته شده است. همچنین موتو X پلی به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. امکان به کاربردن کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 128 گیگابایت هم وجود دارد. همچنین این گوشی از شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند. در موتو X پلی، امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و رادیو هم وجود دارد. البته این گوشی به NFC هم مجهز شده است. برای این گوشی دوربینی با سنسور 21 مگاپیکسل در نظر گرفته شده که می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن FullHD و سرعت 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند. همچنین دوربین سلفی این گوشی هم می‌تواند تصاویری با نهایت رزولوشن 5 مگاپیکسل را ثبت کند. البته می‌توان به استفاده از اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی 5.1 به عنوان یکی از برترین نقاط قوت این گوشی اشاره کرد. این سیستم‌عامل بدون رابط کاربری عرضه شده و به محض عرضه‌ی نسخه‌ی جدید از این سیستم‌عامل، موتو X پلی به‌صورت اتوماتیک به نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید، به‌روزرسانی خواهد شد.

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.