0

Fly - Blade - IQ4516

Blade - IQ4516
Fly - Blade - IQ4516
اندازه 5.1 × 67.5 × 139.8
وزن 95 گرم
صفحه نمایش 1280 * 720
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 8 مگاپیکسل
کارت حافظه ندارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

گوشی‌های شرکت «فلای» (Fly) از تازه‌واردین در بازار گوشی‌های همراه کشور هستند. دفتر مرکزی این شرکت در انگلیس و محصولاتش به منظور عرضه به کشورهای آسیایی طراحی و ساخته می‌شوند. طی سال‌های اخیر، محصولات برند Fly در بازارهای بزرگ اروپایی، روسیه، اوکراین، ترکیه، کشورهای آفریقایی و همچنین بازارهای حوزه خلیج‌فارس عرضه شده است. با توجه به قیمت مناسب و ارزش خرید بالای محصولات Fly، در بازارهایی مثل روسیه، بعد از سامسونگ بیشترین سهم بازار فروش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است.

گوشی «فلای بلید» (Fly Blade) یکی از محصولات ممتاز و خوش‌ساخت این شرکت مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است. این گوشی از جنس فلز و شیشه ساخته شده و فقط 5.1 میلی‌متر ضخامت و 95 گرم وزن دارد. بر طبق ادعای شرکت فلای، بلید باریک‌ترین گوشی هوشمند تولید شده در دنیاست. نمایشگری 4.8 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و تراکم 306 پیکسل بر هر اینچ برای فلای بلید در نظر گرفته شده است. این گوشی از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند از شبکه‌ی 3G به عنوان شبکه‌ی ارتباطی استفاده کند. از دیگر فن‌آوری‌های ارتباطی در بلید می‌توان به Wi-Fi ،GPS، بلوتوث و رادیوی FM اشاره کرد. سخت‌افزار فلای بلید را تراشه‌ی مدیاتک MT6592 که شامل پردازنده‌ی 8 هسته‌ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-450 می‌شود، به همراه 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی تشکیل داده‌اند. دوربین اصلی این گوشی می‌تواند تصاویری با نهایت رزولوشن 8 مگاپیکسل و سنسور ساخت شرکت سونی ثبت کند. همچنین می‌توانید از دوربینی با کیفیت 5 مگاپیکسل برای عکاسی سلفی بهره ببرید. این گوشی به سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت نسخه‌ی 4.4 مجهز شده است. یک باتری 2050 میلی‌آمپرساعتی برای بلید در نظر گرفته شده که قابلیت تعویض توسط کاربر را ندارد.

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.