0

Lenovo - A319 Dual SIM

A319 Dual SIM
Lenovo - A319 Dual SIM
اندازه 10.2 × 63.8 × 123.5
وزن 130 گرم
صفحه نمایش 800 * 480
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 5 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

شرکت لنوو که هم اکنون مالکیت بخش موبایل موتورلا را در اختیار دارد با ارائه تنوع بالا گوشی های آندرویدی سعی دارد تا سهم بیشتری از بازار پرسود موبایل را به چنگ آورد. گوشی های آندرویدی لنوو در هر سه رده بالا، متوسط و پایین بازار به نسب خوبی را دارند و قرار است این روند با شتاب هرچه بیشتر ادامه داشته باشد. Lenovo RocStar که همان مدل A319 است در بیشتر موارد از نظر سخت افزاری با مدل A369i برابری می کند. لنوو این گوشی را بیشتر برای سرگرمی کاربران طراحی کرده است، از جمله بازی، تماشای ویدئو و موسیقی.

در بخش موزیک شاهد استفاده از فناوری Dolby Digital Plus هستیم که نتیجه آن ارائه صدایی با کیفیت کم نظیر است. همچنین هندزفری در نظر گرفته شده از نوع داخل گوش است که با باس قوی عمق بسیار خوبی را به موسیقی های در حال پخش اضافه می کند. فضای ذخیره سازی گوشی تنها 4 گیگابایت است اما با استفاده از کارت حافظه می توان این فضا را تا 32 گیگابایت افزایش داد، بنابراین در هر زمان و مکانی به لیست بلندبالایی از موسیقی ها در تلفن همراه دسترسی خواهید داشت. در Lenovo RocStar از اپلیکیشن Guvera برای استریم موزیک استفاده شده است. بنابراین شما تقریبا به تمامی موزیک های آنلاین دنیا دسترسی خواهید داشت. کافی ست انتخاب کنید و به راحتی و با کیفیت بالا به موسیقی ها گوش فرا دهید. باتری این گوشی آندرویدی 1500 میلی آمپر ظرفیت دارد که برای 10 ساعت اجرای موسیقی جوابگو خواهد بود.

 

پردازنده A319 ساخت شرکت مدیاتک است که با چهار هسته 1.3 گیگاهرتزی قدرت کافی در مدیریت دستگاه در اختیار دارد. تنها نکته منفی پردازنده، حجم کم فضای رم است که تنها 512 مگابایت فضا در اختیار دارد.

 
 
 

 

 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.