0

Alcatel - Go Play

Go Play
Alcatel - Go Play
اندازه 143.3x73.3x9.2
وزن 0 گرم
صفحه نمایش 1280 * 720
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 8 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

چیزی که راجع به گوشی Go Play کاملا مشخص است این می باشد که این گوشی در زمره ی گوشی های متوسط قرار می گیرد. اما برای افراد پیر و جوانی که بیشتر اهل تفریح و سرگرمی هستند مناسب بوده و این موضوع از تنوع رنگ در گوشی های این شرکت، به وضوح قابل استنباط است. بدنه ی گوشی دارای گواهی نامه IP67 می باشد و به این معنی است که گوشی هم ضد گرد و غبار و هم ضد آب است.

اما به سراغ مشخصات سخت افزاری گوشی برویم. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت تصویر HD می باشد و همچنین از تراشه ی اسنپدرگون ۴۱۰ بهره می برد. ویژگی های حافظه ای گوشی شامل ۱ گیگابایت رم و حافظه ی داخلی نسبتاً کم ۸ گیگابایتی دارد که البته از طریق حافظه ی جانبی تا ۳۲ گیگابیات قابل ارتقا است. اما شرکت قول عرضه ی یک آپدیت نرم افزاری را در آینده ای نزدیک داده است که با نصب آن آپدیت اجازه ی استفاده از حافظه ی جانبی بزرگ تر نیز به کاربر داده می شود. دوربین ۸ مگاپیکسلی پشت و ۵ مگاپیکسلی جلو تائید خوبی برای متوسط بودن این گوشی می باشد.

همچنین باتری گوشی ۲۸۰۰ mAh است که با توجه به سخت افزار متوسط رو به پایین این گوشی، می تواند عمر باتری خوبی را برای گوشی تضمین کند. هر چند که هر گونه اظهار نظر راجع به عمر باتری این گوشی زود می باشد و تا وقتی که گوشی مورد استفاده قرار نگیرد نمی توان با اطمینان از عمر باتری خوب آن صحبت کرد.

اما شاید یکی از جالب ترین ویژگی های این گوشی حالت ضبط کردن آن است که نه تنها اتفاقاتی که در صفحه نمایش گوشی شما رخ می دهد را ضبط می کند بلکه از واکنش های شما نسبت به اتفاقات رخ داده بر روی صفحه نمایش، توسط دوربین جلو فیلم برداری می کند. شما می توانید این فیلم را برای دوستانتان ارسال کنید و به اشتراک بگذارید و از این ویژگی به عنوان یک ابزار سرگرم کننده استفاده نمایید. همچنین این ویژگی می تواند برای بازی کردن و ضبط حالات چهره ی شما به هنگام بازی مناسب باشد.

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.