0

sony - xperia-c5-ultra

xperia-c5-ultra
sony - xperia-c5-ultra
اندازه 164.2x79.6x8.2
وزن 187 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 13 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

نقش بستن برند تجاری سونی روی قاب گوشی‌های همراه، در اکثر مواقع تضمین‌کنندهی کیفیت مناسب در طراحی و ساخت این محصولات بوده است. شرکت سونی در طراحی و تولید گوشی سیاست‌های خاصی را دنبال می‌کند. یکی از این سیاست‌ها تولید چندین سری گوشی با نام‌‌گذاری‌های مختلف برای کاربران با سلیقه‌های متفاوت و البته سخت‌افزارهای گوناگون است. سری C یکی از سری‌های گوشی‌های شرکت سونی هستند. گوشی‌های تولید شده در این سری، به عکاسان سلفی سونی مشهور هستند. این گوشی‌ها معمولا مجهز به دوربین‌های سلفی با کیفیت هستند. بعد از تولید سه نسل موفق از این سری، نام‌گذاری گوشی چهارم با پسوند الترا همراه شد. گوشی «سونی اکسپریا C5 الترا» (Sony Xperia C5 Ultra) با بزرگ‌ترین نمایشگری که تاکنون در این سری شاهدش بودیم، معرفی شد. سونی، نمایشگری 6.0 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل را برای این گوشی در نظر گرفته است. همچنین برای این نمایشگر از لایه‌ای مقاوم در برابر خرد شدن استفاده شده؛ نمایشگر C5الترا از فن‌آوری IPS بهره می‌برد و تراکم 367 پیکسل بر هر اینچ دارد. این گوشی با توجه به ابعاد بزرگش 187 گرم وزن دارد؛ اما برخلاف بسیاری از گوشی های تولیدی سونی در برابر آب یا گرد و خاک مقاوم نیست. سونی در C5الترا از تراشه‌ی میان‌رده‌ی شرکت مدیاتک مدل MT6752 استفاده کرده است. در این تراشه ی پردازنده‌ا‌ی 8 هسته‌ای با معماری کورتکس A53 با قدرت پردازش 1.7 گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی مالی T760MP2 مورد استفاده قرار گرفته‌اند. همچنین 2 گیگابایت رم هم روی این تراشه وجود دارد. C5الترا 16گیگابایت حافظه ی داخلی دارد. برای اولین بار امکان افزایش حافظه ی داخلی این گوشی تا حجم 200 گیگابایت به کمک کارت حافظه‌ی جانبی، محیا شده است. C5الترا به تمامی امکانات ارتباطی از جمله Wi-Fi، NFC، بلوتوث و رادیو مجهز شده است. همچنین این گوشی تک سیم‌کارته، از شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند. امکانات مکان‌یابی از جمله A-GPS و GLONASS هم برای این گوشی در نظر گرفته شده‌اند. سونی در چهارمین عکاس سلفی‌اش، دو دوربین با سنسور‌های 13 مگاپیکسلی یکسان برای دوربین اصلی و سلفی استفاده کرده است. هر دو دوربین از امکاناتی نظیر فوکوس اتوماتیک، امکان فیلم‌برداری با رزولوشن fullHD و سرعت 30 فریم بر ثانیه و فلش LED بهره‌مند هستند. C5الترا به اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی 5.0 مجهز شده؛ البته در کنار این سیستم‌عامل از رابط کاربری خوش‌رنگ و لعاب سونی هم استفاده شده است. برای این گوشی بزرگ، باتری لیتیوم-یونی قابل تعویض با ظرفیت 2930 میلی‌آمپر ساعت که قابل تعویض نیست، در نظر گرفته شده است. این گوشی در سه رنگ سبزآبی، سفید و مشکی معرفی شده است.

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.