0

sony - Xperia M4 Aqua

Xperia M4 Aqua
sony - Xperia M4 Aqua
اندازه 7.3 × 72.6 × 145.5
وزن 135 گرم
صفحه نمایش 1280 * 720
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 13 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

در «گردهمایی جهانی موبایل» (MWC 2015) در سال 2015 همه انتظار داشتند که شاهد پرچم‌دار جدید شرکت سونی یعنی Z4 باشند، البته قبل از کنفرانس هم مشخص شد که سونی قصد معرفی پرچم‌دار جدیدی را ندارد در عوض و بر خلاف انتظار گوشی M4 Aqua را در این گردهمایی معرفی کرد. این گوشی مثل گوشی‌های قبلی این شرکت ضدآب و دارای گواهینامه‌های IP67 و IP68 است. سخت‌افزار این گوشی نسبت به گوشی‌های قبلی سری M تغییرات محسوس و قابل توجهی داشته است. صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن HD و تراکم 293 پیکسل در هر اینچ از آن، یکی از نقاط قوت این گوشی است. این صفحه‌ی نمایش از تکنولوژی IPS استفاده می‌کند و تصاویر از زوایای مختلف در آن کاملا واضح هستند. چیپست اسنپ‌دراگون 615 با معماری 64 بیتی و دو برابر رم بیشتر (2 گیگابایت) در مقایسه با مدل قبلی M2 Aqua از نقاط قوت این گوشی هستند. این گوشی فقط 136 گرم وزن دارد و با توجه به 5 اینچی بودنش از ابعاد خوبی برخوردار است به طوری که باریک است و حمل آن راحت است. 

M4 Aqua در دو نسخه با حافظه‌های داخلی 8 یا 16 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. دوربین اصلی سونی M4 حسگر 13 مگاپیکسلی دارد. البته برتری‌ آن در دوربین مکالمه مشهود است، که تصاویر این دوربین رزولوشن 5 مگاپیکسلی دارند. همچنین M4 Aqua از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و طبق اعلام شرکت سونی دارای 4 رنگ نقره‌ای، سفید، مشکی و صورتی خواهد بود.

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.